رادیو معارف با برنامه «سایه روشن» به تحلیل موضوع جریان به اصطلاح آزاد اطلاعات در غرب می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در پی اقدامات اخیر غرب مبنی بر قطع شبکه‌های رادیو تلویزیونی و برون‌مرزی ایران اسلامی از ماهواره‌ها، برنامه «سایه روشن» به تحلیل موضوع جریان به اصطلاح آزاد اطلاعات در غرب پرداخته است.

در این برنامه ابراهیم شفیعی سروستانی، پژوهشگر و کارشناس در حوزه حقوق ارتباطات ضمن تبیین چگونگی تدارک وسیع رسانه‌ای نظام سلطه جهانی علیه ایران، به بررسی محدودیت‌های اعمال شده در فعالیت رسانه‌ای ایران بعد از اقبال شبکه‌های خبری ایران در جنگ آمریکا علیه عراق، جنگ 333 روزه و 22 روزه غزه و برنامه غرب برای جلوگیری از تاثیر انقلاب اسلامی بر کشورهای منطقه‌ می‌پردازد.

همچنین این استاد دانشگاه در قسمت آینده این برنامه که 23 تیرماه پخش می‌شود به بررسی راهکارهای ایجابی تحریم ماهواره‌ای ایجاد شده و نحوه مقابله با این نوع تحریم‌ها خواهد پرداخت.

برنامه «سایه روشن» کاری از گروه فرهنگ و ادب به سردبیر تهیه کنندگی ابوالفضل سلیمانی و گویندگی حسین غفاری شنبه‌ها از ساعت 16 از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته و معارف جو می‌شود.

علاقمندان برای شنیدن و دریافت قسمت‌های پخش شده این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «سایه روشن» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./س

برچسب ها: قم ، سایه ، روشن ، رادیو معارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.