رییس اداره آموزش و پرورش بیارجمند گفت :دانش آموزناهید خاتمی هروی هنرآموز پایه دوم کار و دانش از دبیرستان شبانه روزی دخترانه فجر نور بیارجمند، موفق به کسب رتبه نخست کشوری در رشته تصویرسازی رایانه ای شد.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان احمد احمدی افزود : هر سال سه نوبت آزمون پیشرفت تحصیلی در رشته های نظری و کار و دانش انجام می شود که برگزار کننده این مرحله از آزمون کشوری استان کرمان بود.

وی تصریح کرد : این هنرآموز بیارجمندی در بین 436 شرکت کننده از پنج استان کشور، موفق به کسب عنوان نخست کشوری در آزمون پیشرفت تحصیلی و علمی شد..

وی با اشاره به اینکه منطقه بیارجمند اگر چه محروم و دور افتاده است ولی جوانان باهوش دارد و توجه بیشتر مسوولان و دولتمردان خدوم و نگاه ویژه به آنان و تخصیص تجهیزات و امکانات بیشتر و بهتر، قطعا می تواند در پیشرفت های علمی این منطقه تاثیرگذار باشد.

وی تاکید کرد : چندی پیش شاهد کسب مقام اول کشوری در همین رشته آموزشی توسط زهرا غلامی از روستای احمدآباد از روستاهای خوارتوران بودیم و امروز برای دومین بار این افتخار توسط هنرآموز دیگری که اهل و ساکن روستای رضاآباد ازهمان منطقه است را شاهد هستیم/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.