رزمی‌کاران ملی‌پوش قم با کسب چهار مدال ارزشمند جهانی با استقبال پرشور مسئولان و مردم قم از مسابقات ووینام قهرمانی جهان بازگشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، موفقیت در کسب عنوان چهار مدال چهارمین دوره رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان در شهر پاریس کشور فرانسه یک بار دیگر موجب شد تا ایران در بین برترین‌های ووینام جهان قرار بگیرد و افتخارآفرینان رزمی کشورمان در مقابل رقبای جهانی سربلند باشند.

این موفقیت توسط تیمی به دست آمد که در آن چهار رزمی‌کار قمی یعنی محمدجواد صادق، رضا اکرام‌فرد، علی مختاری و خدیجه رضایی حضور داشتند و هدایت آن نیز بر عهده محمود نوحی بود و با کسب 12 مدال از پیکارهای جهانی ووینام بازگشت.

تیم ملی ووینام کشورمان با درخشش ستاره‌های قمی خود بعد از کسب نایب قهرمانی دوره قبل در کشور ویتنام بار دیگر در پاریس فرانسه پرفروغ ظاهر شد، در حالی که تیم کشورمان در دوره قبل با دو مدال طلا و نقره خانم‌ها خدیجه رضایی و پریسا حیدری به مقام نایب قهرمانی پیکارهای 2011 ووینام جهان در کشور ویتنام دست یافت.

رضایی که در سال 2011 در کشور ویتنام موفق به شکست تمام حریفان خود و کسب مقام قهرمانی و نشان طلای جهان شده بود، این بار در فینال وزن منهای 60 کیلوگرم به حریف ویتنامی باخت تا بدین ترتیب با مدال نقره به ایران و قم بازگردد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.