مجموعه فرهنگی ورزشی قمربنی هاشم(ع) در منطقه 20 در شب های ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی پذیرای روزه داران است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه 20 تهران، عظیم بابایی با اشاره به این مطلب گفت: در جشن میهمانی خدا که در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم(ع) به مدت 17 شب از نخستین شب ماه مبارک رمضان برپاست ویژه برنامه های متنوعی برای تمامی اقشار جامعه با سنین مختلف گنجانده شده است تا شهروندان روزه دار، اوقاتی دلنشین و متناسب با حال و هوای معنوی این ماه پرفضلیت را سپری کنند.
بابایی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و فصل تابستان خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها با در نظر گرفتن فضای معنوی این ماه پرفضیلت به نحوی برنامه ریزی شده تا آنان بهترین بهره را از فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی مدیریت شهری ببرند.
وی به استقرار جایگاه های مشاوره دینی در بوستان شهید مدرس و مجموعه شهربانو به منظور پاسخگویی به مسایل مذهبی اشاره کرد و افزود: برپایی ضیافت افطاری برای ایتام، بانوان سرپرست خانوار، خانواده شهدا و ایثارگران و...، برپایی محافل انس با قرآن، استقرار غرفه های فرهنگی در میادین و مبادی ورودی منطقه از دیگر اقدامات مدیریت شهری در ماه مبارک رمضان است./ف
برچسب ها: جشن ، میهمانی ، خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار