"جواد باقرقمي" كارشناس مذهبي رسانه در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون
باشگاه خبرنگاران گفت: رسانه ملي به خصوص در ايام ماه مبارك رمضان بايد به دو نكته در برنامه ها بيشتر توجه كند نكه اول، بازگو كردن كرامت ها و عنايت هاي خداوند به علما، بزرگان و مومنان است.
وي تاکيد کرد:شايد دغدغه نپذيرفتن كرامت ها توسط مخاطب و مشكل باور پذيري سبب توجه كمتر به اين موضوع شده است.
وي با اشاره به پرورش مناسب هر موضوعي اگر هنرمندانه طرح شود مخاطب با آن مشكل پيدا ميكند و در ماه مبارك رمضان و شب هاي قدر به سبب ايجاد موج معنوي در كشور موقعيت مناسبي براي طرح اين مباحث و به تصوير كشيدن هنرمندان آن فراهم مي شود.
باقرقمي عنوان كرد: به حوزه اخلاق به عنوان نكته دوم بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرد به طور مثال در زمينه حقوق والدين رسانه ملي برنامه هاي خوبي را ارائه داده ، اما با تلاش و اهتمام بيشتر به كيفيت مطلوب تري در اين زمينه دست مييابد./ص