مسئول شمسه قرآني گفت: جشنواره شمسه قرآني امسال با تغييراتي در سيستم اجرايي محور اصلي برگزاري برنامه‌ها را به سراهاي محلات واگذار کرده است.

خسروي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، افزود: در سيستم اجرايي شمسه قرآني ديگر ستادي نيست و سراهاي محلات برگزار کننده برنامه‌ها هستند.
 وي با اشاره به اينکه ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان در جشنواره شمسه قرآني و کارهاي اجرايي توسط سراهاي محلات انجام مي‌شود تصريح  کرد: هدف ما از اين افزايش دادن به کرسي‌اي انس با قرآن و آشنا کردن جوانان با قرآن است.
خسروي گفت: تلاش مي‌کنيم تا شمسه قرآني را به سمتي ببريم تا خود کفا شود و توسط خود شهروندان برگزار شود.
وي با بيان اينکه سال گذشته 50 هزار نفر در شمسه قرآني دوم شرکت کرده‌اند افزود: پيش بيني مي‌کنيم امسال نيز با توجه به مقارن شدن ماه مبارک رمضان با شروع شمسه با استقبال ؟ نيز همراه شود مسئول شمسه قرآني گفت: تصميم‌گيري براي برگزاري برنامه‌هاي شمسه قرآني توسط سراهاي محلات براي افزايش کرسي‌هاي انس با قرآن در سطح مناطق 22 گانه پايتخت است.
وي خاطر نشان کرد: از تمامي شرکت‌کنندگان در جشنواره شمسه قرآن در هر تمامي رشته‌ها تقدير مي‌شود و هر منطقه 3 نفر برگزيده نيز معرفي خواهند شد.
وي در پايان افزود: برنامه شمسه قرآني به سراهاي محلات ابلاغ شده و تا  چند روز آينده کار خود را به طور رسمي براي ثبت‌نام از شرکت کنندگان در جشنواره شمسه آغاز مي‌کنند./ف

برچسب ها: میزبان ، محلات ، شمسه ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار