شهردار منطقه 5 از برگزاري سومين دوره جشنواره شمسه در غرب تهران خبر داد.

سعيد طلوعي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام اين خبر گفت: توسعه فرهنگ قرآني، بسياري از مشکلات جامعه را مرتفع خواهد کرد و امروز يکي از مهمترين رويکردهاي مديريت شهري ترسيم وجوه قرآني و مذهبي براي کلان شهر تهران است.
وي افزود: با توجه به استقبال گسترده شهروندان از مسابقات قرآني شمسه در سال‌هاي گذشته دوره سوم اين جشنواره همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز مي‌شود.
وي با اشاره به فعاليت‌هاي اجرايي در حوزه بسط و گسترش فرهنگ قرآني در سطح محلات تصريح کرد: همزمان با آغاز ماه نزول قرآن 29 خانه قرآن و عترت در سطح منطقه فعال شده و راه اندازي 114 خانه قرآني با مشارکت شهروندان و مديران محلات نيز در دستور کار قرار دارد.
وي اظهار داشت: برنامه‌هاي گسترده‌اي در ايام پر فضليت پيش‌بيني شده است که عمده فعاليت‌ها با محوريت حوزه قرآني و حمايت از اقشار آسيب پذير و ايتام است.
وي خاطر نشان کرد: استقرار ايستگاه‌هاي مشاوره مذهبي در ايستگاه‌هاي مترو و ميادين پر تردد، برگزاري جشن عبوديت، تجليل از مترجمين و مبلغي قرآن، آموزش قرآن و نماز به کودکان، ويژه برنامه شکوه رستگاري از ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني شده  در ايام ماه مبارک رمضان است./ف

برچسب ها: جشنواره ، شمسه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار