سرمربي تيم واليبال ناشنوايان از شايستگي و لياقت بالاي ملي پوشان واليبال ناشنوا خبر داد و بيان کرد در مسابقات المپيک در پي قرار گرفتن در سکوي المپيک هستيم.

محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ملي پوشان تيم ملي واليبال ناشنوايان آماده براي حضور در مسابقات المپيک 2013 بلغارستان مي شوند. واليباليست ها براي حضور پرقدرت در اين مسابقات تاکنون 5 مرحله اردو برپا کرده اند. البته در آغاز فعاليت تيم ملي، واليباليست ها بسيار نااميد بودند واردوهاي ابتدايي صرف آموزشي مسائل پايه اي ورزشي واليبال بوده است اما به مدت و با برپايي اردوهاي بعدي واليباليست ها به خودباوري رسيدند و هم اکنون در شرايط جسماني و روحي رواني مناسبي قرار دارند.

سرمربي تيم واليبال ناشنوايان تصريح کرد: اردوي تيم ملي واليبال ناشنوايان با حضور 19 واليباليست برپا شد و علي رغم اينکه تمايل به حذف 2 ورزشکار در هر اردو داشتيم تا در مرحله آخر اردو 14 واليباليست به رقابت بپردازند اما متاسفانه اين امر محقق نشد و اردوي پاياني با 12 ملي پوش برپا مي شود که اين مسئله حس رقابت را در اردوي ملي پوشان از بين برده است.

وي افزود: اردوي پنجم تيم ملي از 15 برپا شده است و تا 25 تيرماه ادامه پيدا مي کند پس استراحتي کوتاه مدت براي ملي پوشان برنامه ريزي شده است و در نهايت طبق برنامه 31 تير ماه تيم ملي عازم صوفيه بلغارستان مي شود.

طبق اعلام زمان بندي مسابقات از سوم مرداد شروع و به مدت 10 رو است. کاروان تيم ملي در نهايت چهاردهم مرداد به ايران بازمي گردد.

ترکاشوند افزود: فيلم بازي هاي حريفان احتمالي خود در مسابقات المپيک را بازبيني کرده ايم و با توجه به لياقت و شايستگي که ملي پوشان از آن برخوردار هستند اميدواريم که بر روي يکي از سکوهاي المپيک قرار گيريم و براي تحقق اين هدف تمام تلاشمان را به کار مي گيريم.

وي ادامه داد: تيم ملي واليبال ناشنوايان پس از اين در مسابقات مهم و برون مرزي شرکت کرده اند اما تاکنون موفق به کسب عناوين مهم نشده اند با رفع نقاط ضعف و تقويت تيم ملي درصدد افتخارآفريني در المپيک هستيم.

گفتني است، تيم ملي واليبال در بخش پيوند اعضا فعاليت دارند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار