سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: با توجه به تدارکات ضعیفی که برای حضور در مسابقات آسیایی داشتیم برای موفقیت در این رقابتها هیچ قولی نمی دهم.

مجید جهاندیده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: سال گذشته برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی علاوه بر حضور در چند تورنمنت بین المللی اردوهای بسیار منظم و مستمری را برگزار کردیم.
 
وی ادامه داد: متاسفانه امسال نه تنها در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکردیم بلکه به دلیل نبود امکانات لازم کار خود را خیلی دیر شروع کردیم و با تدارکات ضعیف آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی هستیم.
 
جهاندیده تصریح کرد: با وجود شرایطی که داشتیم هیچ چیز برای آماده سازی فرنگی کاران    نوجوان کم نگذاشتیم و در اردوهای تیم ملی نکات لازم را به آنها آموزش دادیم اما باید قبول کنیم شرایط در این رده سنی خیلی متفاوت است.
 
وی افزود: کشتی گیران رده سنی پایه قبل از حضور در میدان های بزرگ باید حداقل دو بار با حریفان خارجی خود روبرو شوند تا استرس و ترس در روز مسابقه به آنها غلبه نکند تا در نهایت بتوانند نتیجه لازم را کسب کنند.
 
جهاندیده با اشاره به مشکلات فدراسیون کشتی تاکید کرد: قبول دارم در شرایط فعلی فدراسیون کشتی با مشکلات مالی روبرو است اما متاسفانه باید عرض کنم مسئولان این فدراسیون حداقل امکانات نیز برای فرنگی کاران نوجوان فراهم نکردند و ما فقط به خاطر مردم که از کشتی همواه توقع کسب نتیجه را دارند با همه توان آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.ضمن آنکه خود من انتظاری از هیچ کسی ندارم وفقط به دلیل تعهد اخلاقی که به رسول خادم دادم  ملی پوشان نوجوان را همراهی می کنم.
 
وی درباره وضعیت فعلی فرنگی کاران نوجوان گفت: هم اکنون آخرین مرحله اردوی تیم ملی درحال برگزاری است و خوشبختانه بچه ها به لحاظ فنی و جسمی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و در این چند روز باقیمانده تا زمان اعزام بیشتر روی مسائل روحی و روانی آنها کار خواهیم کرد.
 
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در پاسخ به این سوال که در چه اوزانی شانس بیشتری برای کسب مدال داریم اظهار داشت:همه بچه ها شانس کسب مدال را در رقابتهای قهرمانی آسیا خواهند داشت اما خود ما  از کشتی گیران  5 وزن انتظار بیشتری داریم و  بدلیل آنکه در روحیه سایرین تاثیرمنفی نگذارد نام آنها را اعلام نمی کنیم.
 
جهاندیده در پایان خاطرنشان کرد:کشتی گیران نوجوانان نقش تعیین کننده ای در ورزش اول کشور دارند و هر چقدر بیشتر به آنها توجه شود و حمایت های لازم از سوی مسئولین نسبت به این رده سنی صورت گیرد مطمئن باشید در آینده تیم بزرگسالان بهترین نتایج را در میدان های بزرگ کسب خواهد کرد.
 
رقابتهای کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای 3 تا 6 مرداد ماه در شهر اولان باتور پایتخت مغلوستان برگزار خواهد شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار