مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: دانش آموزان قرآنی آبادان در مرحله نخست مسابقات کشوری قرآن و معارف اسلامی رتبه نخست را از آن خود کردند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، سید محمد مولوی با اشاره به برگزاری دو روزه این دوره از مسابقات در مشهد مقدس افزود: دانش آموزان دختر و پسر آبادانی در این مرحله از مسابقات با کسب مقامهای مختلف، خوش درخشیدند.

وی اظهار کرد: در رشته صحفیه سجادیه «امیر سرلک» دانش آموز سوم راهنمایی مقام نخست را کسب کرد.

مولوی تصریح کرد: «محمدعلی ‌پورزاده» دانش آموز مقطع دوم متوسطه و «سیدعبدالحمید بنی هاشم» دانش آموز سوم راهنمایی مقام سوم این دوره از مسابقات را  کسب کردند.

به گفته وی در رشته تفسیر قرآن نیز «عبدالصمد بنی هاشم» دانش آموز سوم راهنمایی و  «ماهر فرهانیان» دانش آموز دوم متوسطه هر کدام مقام نخست این رشته را در مقاطع یاد شده به دست آوردند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان یادآور شد: «محمد عشافلی» دانش آموز سوم متوسطه و «شیدا خالدی» دانش آموز اول متوسطه در رشته انشای نماز و «سارا عمرانی» دانش آموز پیش دانشگاهی در رشته تفسیر، مقامهای نخست این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

مولوی گفت: مرحله نخست مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزی به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد و مرحله دوم مسابقات قرآن، نماز و معارف اسلامی کشور در رشته های قرائت، حفظ، اذان و مداحی بعد از ماه مبارک رمضان در استان قزوین برگزار می شود/س

 

برچسب ها: آبادان ، نخست ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.