يك آسيب شناس گفت: زن به عنوان هسته مركزي در درون خانواده نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند بنابراين با كنترل ،‌نظارت و سازماندهي خود مسئوليت سنگيني بر عهده او نهاده شده است.

قرايي مقدم آسيب شناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: زن بعنوان هسته مركزي در درون خانواده نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند بنابراين تمام وظايف هدايت، تصميم، كنترل و سازماندهي در امور وسائل خانه برعهده او نهاده شده و با مديريت برقراري روابط صميمنانه بين همسر و فرزندان كانون خانواده را مستحكم تر و اقدام به حل مشكلات آن مي كند.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه تامين مايحتاج زندگي برعهده مرد در جامعه است ولي برنامه ريزي در امور دخل و خرج خانه برعهده بانوان است و با تدير و برنامه صحيح در امور اقتصادي مي‌تواند نيازهاي خانه را تحت پوشش قرار دهد.

قرايي مقدم در خصوص مشكلات زنان خانه دار تصريح كرد: با توجه به اينكه زنان خانه دار اوقات فراغت بيشتري نسبت به شاغلين دارند ولي از آسيب ها و مشكلات جدي تري و باعث لطمه موج و جسم و در نهايت افزايش آمار طلاق مي شود.

وي در خاتمه خاطرنشان كرد: بانوان با افزايش سطح تحصيلات و شركت در كلاسهاي ورزشي و آموزشي مي‌تواند ساعات از دست رفته خود را به لحظات شاد تبديل كنند و با ارزشيابي و مديريت درست در درون خانواده در تربيت وشكوفايي فرزندان خود مشكلاتشان را برطرف كنند./ل

 

برچسب ها: زن ، عنصر ، خانواده ، آسیب ، مسئولیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار