آنتوني هاپكينز" بازيگر مطرح سينماي جهان در فيلم "سولاس" در كنار "مالين فارل" نقش‌آفريني مي‌كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از فيگارو؛ آنتوني هاپكنيز" 75 ساله در فيلم جنايي "سولاس" با گروهي از ستاره هاي سينما در آتلانتا شروع به همكاري خواهد كرد.


در اين فيلم او در نقش جرم‌شناسي براي نجات يك پليس FBI به نام "جفري ديم مورگان" ظاهر خواهد شد كه در پي حل پرونده يك سري از قتلهاي غير‌عادي به فعاليت مي‌پردازد.
بايد اشاره كرد كه "كالين فارل" نيز خود به عنوان يكي از ستارگان مطرح هاليوود قدرت زيادي براي جذب مخاطب دارد.
"افروندو بويارت" كه كارگردان "خرگوش2" هم است فيلم "سولاس" را از نظر ساختاري و هويت قوي تاريخي در جايگاه ممتازتري قرار خواهد داد.
"افروند و بويارت" كارگردان اين فيلم به ويژه از نظر موقعيت و قدرت سينمايي در فيلمنامه توانسته نقشي را براي آنتوني‌هاپكينز تعيين  كند تا در اين فيلم نيز جسارت بازيگري خود را نشان دهد.
بازي "توني"، "جف"، "ابي" و "كالين" با "آنتوني هاپكينز" رويايي است كه به واقعيت تبديل شده است و اين بازيگران از بازي با "هاپكينز" ستاره مطرح سينماي جهان الهام مي‌گيرند.
از ديگر بازيگران اين فيلم مي‌توان به "مارلي سلتون"، "زاندر بركرلي"، "سارون لارنس"، "جانين تورنر"، "مات ژرالد" اشاره كرد.
به گزارش هاليوود ريپورتز"؛ "آنتوني‌‌هاپكينز" و "جفري ديم مورگان" به عنوان ماموراني حفاظتيFBI در تلاش‌اند كه راز سر به مهر اين سري قتلها را كشف كنند.
فيلم "سولاس" سال 2014 روي پرده خواهد رفت./ص

برچسب ها: هاپکینز ، سولاس ، بازیگر ، مطرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار