نمایشِ "پرواز به تاریکی"، نوشته افشین هاشمی و کارگردانی احسان بیات­فر و ماهان خورشیدی، از تیرماه هرشب، به جز شنبه ها، در خانه نمایش آو میزبان تماشاگران و هنرمندانی از عرصه سینما و تئاتر بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی خانه نمایش آو، نمایش"پرواز به تاریکی" که داستان آن بین فروردین 1337 و آبان 1338 یعنی در فاصله بین جدایی شاه از ثریا و پیش از ازدواج با فرح می گذرد، میزبان هنرمندانی چون حسن فتحی، محمد رضایی راد،  محمد حاتمی، زهیر یاری، هوشنگ گل مکانی، سیروس همتی، بهرام دهقانی، فاطمه معتمدآریا، لادن مستوفی و الهام پاوه نژاد بوده است.
عوامل این نمایش عبارت اند از: شبنم مقدّمی، میلاد رحیمی و افشین هاشمی بازیگر، رضا مرتضوی موسیقی، هادی فیض آبادی آواز، اَران ابراهیمی پس آرایی و ساخت بساط صحنه، سامان خادم طرّاح اعلان و برنوشت و باران کوثری طرّاحِ جامه‌ها.
گفتنی است، این نمایش در ماه مبارک رمضان هرشب (به جز شنبه ها) ساعت 19:30 به مدت 70 دقیقه  در خانه نمایش آو میزبان تماشاگران خود خواهد بود. علاقه مندان برای رزرو بلیت می توانند با شماره های 88021646 و  09196474760 تماس بگیرند و برای خرید بلیت به صورت آنلاین از طریق سایت تیوآل  (www.tiwall.com) و وینا تیکت (www.vinaticket.ir) اقدام کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.