رييس هيات ورزش‌هاي ناشنوايان، بيماران خاص و پيوند اعضاي استان مركزي افزود: سيد جلال اميني، ابراهيم برات علي، محمد براتي و شهناز عباسي در رشته دو و ميداني با مربي گري محمد طاهر حيدري به مسابقات جهاني پيوند اعضا كه از اول تا چهاردهم مرداد سال جاري در دربان آفريقاي جنوبي برگزار مي شود اعزام مي شوند.

عباسعلي كزازي  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ادامه داد: همچنين در رشته تنيس روي ميز صديقه صفري نيز از اين استان به اين مسابقات اعزام مي شود.
وي بيان كرد: اين ورزشكاران در اردوي تيم ملي كه ارديبهشت امسال در تهران برگزار شد با ثبت ركورد جهاني به اين مسابقات راه يافتند.
كزازي ياد آور شد: سيد جلال اميني و شهناز عباسي در مسابقات جهاني پيوند اعضا كه سال گذشته در سوئد برگزار شد در قسمت آقايان و خانم ها به ترتيب مقام هاي اول و دوم را كسب كردند.
وي ادامه داد: ابراهيم برات علي در مسابقات آسيايي پيوند اعضا كه سال گذشته در ابوظبي برگزار شد مقام دوم را كسب كرد و محمد براتي نيز در مسابقات كشوري دو و ميداني قزوين مقام اول را به دست آورد.
رييس هيات ورزش‌هاي ناشنوايان، بيماران خاص و پيوند اعضاي استان مركزي خاطر نشان كرد: اين هيات با وجود مشكلات و كمبود هاي اعتباري و تجهيزات از جمله نبود سالن بدن سازي و استخر موفق اعزام اين ورزشكاران به مسابقان جهاني شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.