مدير اداره آموزشهاي شهروندي منطقه يک گفت: اداره آموزش‌هاي شهروندي منطقه يک به منظور پيشبرد اهداف و بهينه سازي امر بازيافت در تفکيک از مبدا اقدام به برپايي جشن بدون نايلکس در روز يکشنبه 23 تيرماه کرد.

قاسمي وش در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، افزود: در روز بدون نايلکس که از ساعت 10 تا 12 به اجرا درآمد پاکتهاي تجزيه پذير بين شهروندان توزيع و آموزش‌هاي لازم براي ارتقاي سطح آگاهي آنها از طريق آموزش چهره به چهره، اجراي نمايش موزيکال، آموزش شهرداران مدرسه، برگزاري پانتوميم، تئاتر و نمايش آموزشي شاد مسابقه نقاشي، جمله نويسي و گريم ويژه کودکان، توزيع بروشور کتابچه‌هي آموزشي و همچنين برگزاري غرفه هاي آموزش بقچه و کيفهاي پارچه‌اي برگزار شد.

قاسمي وش اظهار داشت: هدف از اجراي اين برنامه آموزش تغيير الگوي مصرف، کاهش مصرف کيسه‌ها، ظروف پلاستيکي و محصولات يکبار مصرف پلاستيکي و جايگزين کردن آنها با مواد قابل بازيافت غيرپلاستيکي به شهروندان است.

قاسمي وش خاطرنشان کرد: تهيه،‌توزيع و نصب بيش از 50 بند و پلاکارد آموزشي، يک هزار نسخه لوح فشرده زمين پاک، توزيع بيش از 20 هزار عدد بورشور و بيش از 8هزار پاکت خريد تجزيه پذير را که با هدف حفظ و نگهداري از محيط زيست جايگزين نايلکس ها مي‌شود، از جمله اقدامات انجام شده است./ل

برچسب ها: نایلکس ، قاسمی وش ، هدف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار