مربی اسبق تیم ملی والیبال گفت: تیم ملی آلمان در دومین دیدار از سری مسابقات لیگ جهانی مقابل ایران پر قدرت و شکست ناپذیر ظاهر شد.

 محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دو بازی  تیم ملی ایران مقابل آلمان  با تفاوت های بسیار زیادی همراه بود و عامل اصلی این تفاوت در نمایش عملکرد  تیم ملی والیبال  ایران بود.

عضو اسبق تیم ملی والیبال  کشورمان تصریح کرد:  در دیدار دوم  تیم آلمان هر آن چه که تیم ایران در بازی اول ارائه کرده بود را به نمایش  گذاشت و در  زدن سرویس های ریسکی با خطای پایین و سازمان دفاعی بسیار خوب امتیاز آوری کردند.

 وی تصریح کرد:  سطح بازی  تیم ایران در دیدار دوم بسیار پایین بود نمی توان گفت که تیم از نظر  فنی در طول  24 ساعت دچار افتی این چنینی  شده باشد پس می توان اذعان کرد که تیم ایران در شرایطی که  به خاطر اختلاف ساعتی که میان تهران و کوبا برایشان  بوجود آمده بود قرار گرفتند زیرا این وضعیت ملی پوشان را بسیار اذیت کرد به طوری که آنها در طول مدت بازگشتشان از کوبا به معنای واقعی نتوانستند استراحت کنند.

وی اظهار داشت:  ملی پوشان کشورمان در دیدار اول مقابل آلمان هرچه انرژی  و توان داشتند  را ارائه کردند و در دیدار دوم  بدون داشتن انرژی  کافی به مصاف حریف رفتند و نتوانستند قدرت اصلی خود را به نمایش بگذارند./مح
برچسب ها: محمود ، افشار ، دوست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار