با برپا شدن بازارچه خیریه رمضان در اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس، این پردیس تفریحی گردشگری تمام ماه مبارک مضان میزبان شهروندان است.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بازارچه خیریه رمضان با محتوای برپایی غرفه هایی چون کارآفرینی، جوانان، بانوان، خلاقیت، کودک، صنایع دستی، سوغات استانها، گلاب گیری سنتی، نسیم بهشت ویژه مبلغان روحانی، ورزش و برگزاری مسابقات دارت، فوتبال دستی و اکروبات همچنین جشنواره اقوام ایرانی از اول تا پایان ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا در حوزه ساحلی دریاچه شهدای خلیج فارس از ساعت 18 تا 24 هر شب به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان به این مکان خواهد پرداخت.
حسین مرادی شهردار منطقه 22، با اعلام این خبر گفت: در این بازارچه محصولاتی چون مواد خوراکی، کتاب، محصولات فرهنگی و ... همچنین محصولات تولیدی زنان کارآفرین و سرپرست خانوار توزیع می شود. گفتنی است به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار و کارآفرین، بیش از 50 غرفه از غرفه های راه اندازی شده به فعالیت این دسته از شهروندان اختصاص داده شده است.
 
شهردار منطقه در ادامه افزود:  در این اقدام افزون بر برپایی 150 غرفه در حوزه ساحلی دریاچه شهدای خلیج فارس، ویژه برنامه های متنوعی با عنوان "ماه مهمانی خدا" شامل قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز و بین المللی، همخوانی تواشیح، برنامه جرعه ای از معرفت شامل سخنرانی کوتاه چهره های مطرح فرهنگی مذهبی، پخش کلیپهای زیبای صوتی تصویری از موضوعات متنوع شهری، مذهبی و فرهنگی همچنین شعرخوانی، اجرای موسیقی، برگزار می شود که با دعوت از میهمانان ویژه و اجرای مسابقات مختلف و ... همراه خواهد بود. این ویژه برنامه ها از ساعت 22 تا 24 هر شب بجز 5 شب قدر و بین القدرین با حضور شهروندان به اجرا در خواهد آمد.
مهندس مرادی در خصوص بخش جنبی جشنواره ماه مهمانی خدا نیز گفت: اجرای بازیهای متنوع و مفرح محلی برای کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان همچون طناب کشی، چوگان، ورزشهای زورخانه ای، پرش با گونی و ... از جمله برنامه هایی است که در حاشیه برگزاری این همایش تدارک دیده شده است. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار