یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مستکبران غربی به‌دنبال مخدوش‌ کردن اذهان عمومی ملت ایران هستند و با اظهارات خصمانه سعی در جوسازی علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارند.

 

ابوتراب علیرضایی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی و انگلیس نسبت به فعاليت‌هاي هسته‌اي ایران، گفت: مقامات غربی به‌دنبال تلخ‌ کردن کام ملت ایران پس از انتخابات رياست‌جمهوری هستند.

وی تصریح کرد: مستکبران غربی به‌دنبال مخدوش‌ کردن اذهان عمومی ملت ایران هستند و با اظهارات خصمانه سعی در جوسازی علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارند.
 
علیرضایی بیان داشت: اگر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اوباما بخواهد که گزینه نظامی معتبری را علیه ایران به‌کار‌ گیرد در واقع خوی وحشیانه خود را تمام و کمال به نمایش می‌گذارد چرا که کشورهای غربی که طرف مذاکره کننده ایران در مسائل هسته‌ای هستند ، چنین اظهاراتی را به زبان نمی‌آورند.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: اظهارات جان ساورز رئیس MI6 مبنی بر اینکه ایران تا دو سال دیگر به اهداف هسته‌ای خود می‌رسد ، فقط نشان‌دهنده عدم هماهنگی مقامات انگلیسی در بیان مواضع خود نسبت به ایران است چرا که پس از انتخابات ریاست‌جمهوری نظر واحدی از مقامات انگلیسی راجع‌به ایران به گوش نرسیده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ایران ، غرب ، مستکبران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار