مظلومی مراحل اولیه درمان را قبل از عمل به خوبی پشت سر گذاشته بودند و خوشبختانه عمل جراحی هم با موفقیت صورت گرفت، اما مراحل بعدی درمان بعد از عمل را به زودی انجام خواهیم داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،دکتر سروش جراح غلامحسین مظلومی و رئیس بیمارستان شریعتی تهران در خصوص وضعیت پیشکسوت بزرگ استقلال طی گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال اظهار داشت: مظلومی مراحل اولیه درمان را قبل از عمل به خوبی پشت سر گذاشته بودند و خوشبختانه عمل جراحی هم با موفقیت صورت گرفت، اما مراحل بعدی درمان بعد از عمل را به زودی انجام خواهیم داد.

وی در ادامه اعلام کرد: مظلومی بعد از عمل جراحی که پشت سر گذاشتند، باید مراحل درمانی خود را ادامه دهند و ما امیدواریم بهبود پیدا کنند.

سروش در خصوص اینکه این پیشکسوت چه زمانی از بیمارستان مرخص می‌شود، اعلام کرد: ایشان در حال حاضر شرایط ترخیص از بیمارستان را ندارند و وقتی که از نظر ما شاخصه‌های سلامت را به دست آورده باشند از بیمارستان مرخص خواهند شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: غلامحسین مظلومی برای فوتبال ایران زحمات زیادی کشیده و بارها با گل‌های خود دل مردم ایران را شاد کرده به همین منظور من سعی کردم بیشترین تلاش خود را برای درمان این پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران انجام دهم. پدر و برادران من همگی استقلالی متعصب هستند و از آنجا که خودم خاطرات زیادی با گل‌های مظلومی داشتم همه تلاشم را برای بهبودی این مرد پرافتخار فوتبال ایران به کار بردم و امیدوارم بتوانند سلامتی خود را به دست بیاورند.
برچسب ها: مظلومی ، درمان ، جراحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار