فرمانده انتظامي استان البرز از کشف يک تن و 215 کيلو گرم انواع مواد مخدر طي دو عمليات جداگانه در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سردار «احمد علي گودرزي» در تشريح اين خبر گفت : درپي دريافت اطلاعاتي مبني بر اينکه  قاچاقچيان مواد مخدر قصد انتقال يک محموله مواد مخدر به وسيله يکدستگاه تريلر از استان هاي جنوب شرقي کشور و توزيع آن در استانهاي تهران و البرز را دارند ، بررسي موضوع و شناسايي تريلر حامل مواد در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت . 

وي افزود : پس از انجام تحقيقات نامحسوس تريلر حامل مواد مخدر مورد شناسايي قرار گرفت و به دنبال آن چند تيم عملياتي در مسيرهاي احتمالي تردد تريلر اعزام و پس از شناسايي خودرو که به منظور جابجايي و تخليه مواد مخدر دربياباني درشهرک فردوسيه شهريار توقف کرده بود طي يک عمليات غافلگيرانه از سوي ماموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز توقيف و در بازرسي از آن يک تن و 115 کيلوگرم مواد مخدر شامل 870 کيلوگرم حشيش و  مقدار 245کيلوگرم ترياک کشف شد .
 
سردار گودرزي بيان داشت : ماموران مبارزه با مواد مخدر طي يک عمليات موفقيت آميز ديگر موفق به کشف 100 کيلو گرم حشيش از داخل يکدستگاه کاميون و دستگيري يک نفر قاچاقچي شدند .

 فرمانده انتظامي استان البرز در تشريح جزئيات اين خبر گفت : در پي دريافت گزارشي مبني بر اينكه يک نفر قاچاقچي سابقه دار به وسيله يکدستگاه كاميون قصد حمل و جابجايي موادمخدر  از استان هاي جنوبي به استان البرز را دارد ، بررسي صحت و سقم موضوع و شناسايي كاميون حامل مواد مخدر در دستور کار ماموران قرار گرفت .
 
سردار گودرزي اضافه کرد : ماموران با استقرار درمسيرهاي تردد احتمالي خودرو و كنترل نامحسوس محورهاي ورودي به استان  كاميون مورد نظر را شناسايي و توقيف کردند .

وي افزود : در بازرسي از خودرو توقيف شده مقدار100 كيلوگرم حشيش كشف شد .
برچسب ها: کشف ، عملیات ، پلیس ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار