رادیو زمانه به عنوان ارگان رسمی و بازوی جنگ روانی سازمان جاسوسی هلند طی گزارش‌ها و مطالبی به موضوع ایدز در جامعه ایران اسلامی اشاره کرده و تلاش کرده تا از این طریق سیاه‌نمایی از وضعیت کشور نماید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، همان‌طور که بارها اشاره شده است شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بنا به فراخور و مأموریت‌هایی که برای آنان توسط سازمان‌های جاسوسی پشتیبانشان تعریف شده است خبر و گزارش و مطلب منتشر می‌نمایند و گرچه به موضوعات دیگر نیز پرداخته می‌شود ولی تمرکز یک شبکه خاص بر حوزه‌هایی خاص است.

رادیو زمانه که ارگان رسمی سازمان جاسوسی هلند است و بودجه‌اش از سوی این سازمان پارلمان هلند تأمین می‌شود و در ابتدا توسط فرح کریمی عضو اسبق شورای ملی مقاومت گروهک تروریستی منافقین راه‌اندازی شد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیست. تمرکز اصلی این به اصطلاح رسانه موضوعات حقوق بشری و فرهنگی و احتماعی است که بیشتر حجم مطالب و اخبار منتشره در وب‌سایت این رادیو به خوبی این مسأله را روشن می‌نماید که این شبکه از خطوط کاری که برای آن تعریف شده است تخطی نمی‌کند.


در همین راستا اخیراً رادیو زمانه به موضوع ایدز در جامعه ایران اسلامی پرداخته و رپرتاژ خبری گسترده‌ای را در این حوزه انجام داده است. برای مثال گزارشی منتشر کرده و به دروغ از گسترش بیماری ایدز در ایران به دلیل عدم فعالیت‌های مدنی در این حوزه خبر داده است. در ادامه به فعالیت‌های عوامل دشمن که در پوشش فعالیت‌‌های به اصطلاح مدنی اقدام به راه‌اندازی کلینیک‌های درمان ایدز و ترک اعتیاد کرده بودند اشاره می‌کند که با هوشیاری نهادهای مسئول و قوه قضائیه از اقدامات براندازانه آنان جلوگیری به عمل آمد.

گزارش‌های این رادیو به خوبی مشخص است که با غرض‌ورزی تهیه گردیده است و به سرایت بیماری ایدز از طریق روابط غیر اخلاقی و منافی عفت اشاره می‌کند و می‌نویسد تعداد مبتلایان به این بیماری از این طریق بیشتر از کسانی است که از طریق اعتیاد و سرنگ آلوده مبتلا شده‌اند. در واقع این رادیو با طرح این ادعاهای خلاف واقع تلاش مذبوحانه می‌کند تا این مطلب را القا نماید که فساد در جامعه ایران زیاد شده و به مقصود خود که سیاه‌نمایی از وضعیت کشور است رسیده باشد. در حالی رادیو زمانه این دروغ‌پراکنی‌ها را می‌نماید که مراسم اعتکاف هر سال پرشورتر از پارسال برگزار می‌شود و مراسم مناجات در ماه مبارک رمضان نیز هرساله باشکوه‌تر و با حضور بیتشر جوانان از سال‌های گذشته خود برگزار می‌شود.

خاطر نشان می‌شود که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها و بارها به این نکته اشاره فرموده‌اند که جوانان امروز اگر از لحاظ اعتقاد و بصیرت و انقلابی‌گری اگر از جوانان ابتدای انقلاب جلوتر نباشند قطعاً و حتماً عقب‌تر نخواهند بود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار