شهردار منطقه 7 از برگزاری بازارچه خود اشتغالی ویژه بانوان سرپرست خانوار و برنامه های آموزشی مختلف برای کودکان و نوجوانان در ایام تابستان در مرکز آموزشی فرآموز غدیر خبر داد.

رمضان میرعباسی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اداره بانوان شهرداری منطقه 7 با همکاری ستاد توانمند سازی و به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اقدام به برگزاری بازارچه خود اشتغالی در بوستان اندیشه نمود.

وی افزود: این بازارچه شامل 30 غرفه ویژه بانوان سرپرست خانوار مناطق 22 گانه برای فروش پوشاک، صنایع دستی ، مواد غذایی و ... است که از تاریخ بیست و سوم تیرماه تا بیست و یکم مرداد ماه از ساعت 10 صبح تا 10 شب دایر است.

شهردار منطقه 7 با اشاره به برگزاری برنامه های آموزش در مرکز فراموز یادآور شد: ساختار مرکز فراموز به منظور افزایش سطح نگرش و آگاهی کودکان و نوجوانان برای پیشگیری از آسیب های ناشی از رفتارهای پرخطر و آموزش مهارت های زندگی طرح ریزی شده است.

وی اظهار داشت: در این مرکز پنج کارگاه آموزشی اوریگامی، نمایش دومینو، نویسندگی، موجودات خیالی با موضوع رفتار خلاق در کودکان و نوجوانان برپا شده است.

میرعباسی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به این مرکز واقع در خیابان دبستان، خیابان موحد کاشانی، میدان موحد کاشانی، پلاک 2 برای ثبت نام کلاس های تابستانی مراجعه کنند./ف
برچسب ها: رمضان ، کودک ، نوجوان ، تابستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار