حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران به پيام تبريک بشار اسد رئيس‌جمهور سوريه و همچنين سيدحسن نصرالله دبير کل حزب‌الله لبنان پاسخ داد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران به پيام تبريک بشار اسد رئيس‌جمهور سوريه و همچنين سيدحسن نصرالله دبير کل حزب‌الله لبنان پاسخ داد.

حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني در پاسخ به پیام تبریک سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به مجاهدت‌های وی و مجاهدان سرافراز حزب الله لبنان در صحنه مقاومت، برحمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت‌های مقاوم لبنان و فلسطین تاکید کرد.

رئیس‌جمهوری منتخب با تشکراز پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: شگفت‌آفرینی در حماسه سیاسی 24 خردادماه پاسخ مناسبی به رهنمودهای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حاصل تلاش‌های ملت بزرگ و مقاوم ایران بود که همواره در صحنه‌های مختلف سیاسی انسجام و یکپارچگی خود را به منصه ظهور رسانده است.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با تلاش و جدیت وصف‌ناپذیر راه پرفراز و نشیب خود را برای رسیدن به قله‌های عزت و عظمت می‌پیماید.

همچنين حجت‌الاسلام و المسلمين روحانی در پاسخ به پیام تبریک بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه ابراز اطمینان کرد که با تلاش نیروهای خیرخواه و صلح‌طلب، ملت بزرگ و مقاوم سوریه خواهد توانست مرحله کنونی را به طور کامل پشت سرنهاده و استقلال و تمامیت ارضی خود را بطور کامل حفظ کند.

رئیس جمهور منتخب مردم با تشکر از پیام رئیس‌جمهور سوریه اظهار داشت: بدون شک روابط عمیق و دیرینه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه، نشانگر عزم و اراده دو ملت برای همکاری گسترده در صحنه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و مقابله با توطئه دشمنان ملت‌های منطقه بویژه رژیم صهیونیستی است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار