رئيس مستعفي کميته جوانان فدراسيون فوتبال گفت: از سمت خود در فدراسيون فوتبال استعفا دادم تا سنگين بمانم و استقلال خود را حفظ کنم.

ميرشاد ماجدي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشکاه خبرنگاران گفت: هنگامي که ناصر شفق به عنوان مدير تيم هاي پايه انتخاب شد به هيچ وجه من در جريان نبودم و ديدم که مسيري که اکنون در جريان است با گذشته مغايرت پيدا کرده و به سمت و سوي ديگري سوق داده شده است. به همين دليل ترجيح دادم تا استعفا دهم و سنگيني خود را حفظ کنم.
 
وي تصريح کرد: من پيش از اينکه به عنوان رئيس کميته جوانان فدراسيون فوتبال ايرا انتخاب شوم همواره در فکر خود کسب اين سمت را دست يافتني مي ديدم و مذاکرات خوبي را نيز در همين باب با کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال داشتم و با عشق و علاقه بسيار کار خود را آغاز کردم و همواره سعي داشتم تا تهديدات را تبديل به فرصت ها کنم اما ديگر به نوعي راه عملکرد درست به بن بست خورد.
 
ماجدي افزود: هنگامي که با تيم فوتبال استقلال تهران در اردوي اوکراين به سر مي برديم متوجه شدم که يک کميته سه نفره متشکل از مرتضي محصص، فريدون معيني و افاضلي از مربيان تيم هاي پايه دعوت کردند تا مذاکراتي را با آنها انجام دهند اما اين جلسه در صورتي رسميت پيدا مي کرد که مربيان تيم هاي پايه به همراه رئيس کميته جوانان در جلسه حاضر باشند و هنگامي که حس کردم استقلال من به زير سؤال رفته ديگر ادامه فعاليت در فدراسيون فوتبال برايم سخت شد زيرا من همواره در هرجايي که کار کردم به داشتن استقلال عمل خود پايبند بوده ام و توانسته ام حرفهاي خود را به راحتي عنوان کنم.
 
وي در پايان خاطرنشان کرد: اگز در سمت رياست کميته جوانان فدراسيون فوتبال ايران به کار خود ادامه مي دادم ب کشمکش هايي که به وجود مي آمد تيم هاي ملي پايه کشورمانه دچار تزلزل مي شد و سعي من بر اين بود که خود را ناديده بگيرم و به فکر منافع ملي فوتبال ايران باشم و در صدد برآمدم تا استعفاي خود را بنويسم و از اين سمت خود کناره گيري کنم./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار