دبیر فدراسیون کاراته ضمن تشریح آخرین وضعیت تیم های ملی ایران در رده های سنی مختلف، گفت: برای قهرمانی در آسیا به موفقیت و مدال آوری تیم های نوجوانان و جوانان کشورمان امید زیادی داریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محسن آشوری درخصوص نحوه انتخاب اعضای کادر فنی نوجوانان و جوانان، اظهار داشت: از مسابقات قهرمانی کشور که در اراک برگزار شد در فکر انتخاب کادر فنی این تیم ها بودیم و باتوجه به توان بالای کاراته ایران در بخش مربیان، گزینه های مختلفی مدنظر فدراسیون بود.
 
وی افزود:شرایط تک تک مربیان بررسی شد و باچند تن از آنان صحبت هایی را انجام دادیم. ما به دنبال قهرمانی در آسیایی امارات هستیم و به همین دلیل کادرفنی تیم های نوجوانان و جوانان را جدا کردیم تا آماده سازی به نحو مطلوبتری انجام بپذیرد.
 
آشوری گفت: شیوه داوری و امتیازدهی در رده سنی نوجوانان و جوانان کاملا متفاوت است و نفرات این تیم ها باید با شیوه های متفاوت تمرینی آماده شوند.
 
دبیرفدراسیون کاراته تصریح کرد: برخی از گزینه ها به دلیل اینکه هدایت هر دو تیم را می خواستند با فدراسیون به توافقی نرسیدند و در نهایت با "مازیار فرید خمامی" و "شهاب سلطانی" که از مربیان قهرمان پرور هستند و سوابق خوبی دارند برای هدایت تیم های ملی نوجوانان و جونان توافق کردیم.
 
وی درپاسخ به این سوال که آیا تیم های نوجوانان و جوانان باتوجه به عملکرد ضعیف خود در رقابت های آسیای 2012 در ازبکستان امسال می توانند خواسته ها را برآورده سازند؟ گفت: باتوجه به لیگ های منسجم و خوبی که برگزار کردیم نفرات در مسابقات انتخابی آمادگی ایده آلی داشتند و گزینش را برای مربیان سخت کرده بودند.
 
دبیرفدراسیون کاراته ادامه داد: با توانایی که در نفرات و مربیان سراغ دارم به موفقیت آنها در آسیایی امارات و جهانی اسپانیا امید زیادی می رود.
 
آشوری درخصوص تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: اردوی جدید از امروز آغاز می شود که در تمامی اوزان به غیر از منهای 55 کیلوگرم انتخابی برگزار خواهد شد تا به تدریج شاکله اصلی تیم مشخص شود./مح
برچسب ها: آشوری ، فدراسیون ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار