مدیر‌کل ثبت اسناد و املاک استان قزوین از به ثبت رسیدن 13 هزار و 445 واقعه ازدواج در دفاتر ازدواج و طلاق استان قزوین در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران شهریار کناریوند، بیان کرد: از زمان شروع سامانه ثبت آنی واقعات ازدواج و طلاق در دفاتر رسمی ازدواج و طلاق استان قزوین تاکنون تعداد چهار هزار و 962 واقعه ازدواج و 784 واقعه طلاق در سطح استان در سامانه به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: اولویت اصلی سازمان ثبت اسناد و املاک استان قزوین، استفاده از شیوه‌های جدید، ارائه خدمات سریعتر به مردم و کاهش مراجعات از طریق فن‌آوری‌های جدید است.

مدیر‌کل ثبت اسناد و املاک استان قزوین افزود: یکی از مزایای ثبت الکترونیکی وقایع ازدواج و طلاق، حذف اوراق و کاغذ و کاهش مراجعات در دفاتر است.

وی توضیح داد: بر اساس اطلاعات این سامانه وقایع ازدواج و طلاق زوجین به وسیله دفاتر اسناد رسمی ازدواج و طلاق به صورت الکترونیکی و آنی در اختیار ادارات ثبت احوال استان قزوین جهت ارائه آمار و غیره ... قرار می‌گیرد.

کناریوند یادآور شد: در سال گذشته 13 هزار و 445 واقعه ازدواج و دو هزار و 417 واقعه طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق استان قزوین به ثبت رسیده است.
برچسب ها: ازدواج ، قزوین ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.