درهای كتابخانه الكترونیك سوره مهر به روی كتاب‌های پژوهشی و علمی باز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره مهر، نسخه الكترونیك دو كتاب «حقیقت و هنردینی» و «سیر حكمت و هنر مسیحی» از آثار دكتر محمد مددپور و كتاب «آشنایی با چوب و هنرهای مرتبط با آن» اثر دكتر حسین یاوری هم اكنون در كتابخانه الكترونیك سوره مهر قابل خریداری است.
در كتاب «حقیقت و هنر دینی» نویسنده به «غیبت و انتظار عالم قدسی و كودكی هنر» پرداخته و آن را به این نظریه پیوند داده است كه هنر تا زمانی كه به عالم قدسی نپیوندد كودكی بیش نیست و هنر امروزی در انتظار عالم قدسی به سر می‌برد. «تجلی حقیقت در ساحت هنر» بخش دیگری است كه مددپور مورد توجه قرار داده و در این مسیر پدیده‌های هنری را تجلی حقیقت می‌داند و آن را در راستای تبلور هنر قدسی ارزیابی می‌كند.
كتاب «سیر حكمت و هنر مسیحی» نیز از جمله كتاب‌های مجموعه آثار مرحوم مددپور و كتاب اول از «سیر حكمت و هنر مسیحی» است كه این سیر را در فاصله زمانی عصر ایمان تا عصر خرد مورد بررسی قرار می‌دهد .
دكتر حسین یاوری نیز در كتاب «آشنایی با چوب و هنرهای مرتبط با آن» با اشاره به چوب به عنوان فراوان‌ترین ماده موجود در طبیعت كه از روزگاران گذشته مورد استفاده بشر بوده است، به بررسی هنرهایی نظیر منبت، مشبك، معرق، نازك‌كاری، گره چینی، خاتم و... می‌پردازد. وی معتقد است آگاهی از این گونه آثار و دریافت دقایق و ظرایف كار مستلزم بررسی‌های دقیق كارشناسانه و انسجام پژوهش‌های گسترده در عرصه هنرهای مرتبط با چوب است.
همچنین نسخه الكترونیك كتاب‌های دیگر پژوهشی از جمله «ابرساختگرایی»، «اشراق هنر»، «حكمت انسی» و مجموعه «آشنایی با آرای متفكران» نیز به زودی منتشر خواهد شد.
گفتنی است نسخه الكترونیك كتاب‌های سوره مهر، دارای قابلیت‌هایی چون جستجو، یادداشت برداری و حاشیه نویسی است. علاقه‌مندان به دریافت كتاب‌های الكترونیكی سوره مهر می‌توانند به آدرس زیر مراجعه نمایند.
http://sooremehr.avaabook.com/site/shop
برچسب ها: انتشارات ، سوره مهر ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار