رسانه ی آمریکایی رادیوفردا پس از آنکه چندی پیش سازمان تروریستی منافقین را یک گروه دموکرات و مردم سالار معرفی کرده بود ، اخیرا در مصاحبه با سخنگوی این سازمان تروریستی ، اتهامات جدیدی را علیه برنامه اتمی کشورمان وارد ساخته است و نظام را به ساخت بمب اتم متهم کرده است .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، شاید از ابتدای امر هم معلوم بود که هدف کاخ سفید از خارج کردن سازمان منافقین از لیست گروه های تروریستی چیست و چه معامله ای و یا در واقع چه پشت پرده ای در روابط بین طرفین وجود دارد .
به طوریکه برای خیلی ها علامت سوال بود که با وجود اینکه سازمان منافقین بین مردم ایران گروهکی منفور و مطرود است چرا آمریکا چنین حرکتی کرده است و اینگونه خود را در مقابل مردم ایران قرار می دهد ؟
اما با اتفاقات روز های اخیر و اتهامات جدیدی که سازمان منافقین علیه برنامه ی اتمی کشورمان وارد ساخت و البته با استقبال سریع و گسترده ی رسانه های آمریکایی ( همچون رادیوفردا ) مواجه شده است بهتر می توان این مسئله را تحلیل کرد .
البته ادعاهای سازمان منافقین و به دنبال آن عملیات روانی ماشین رسانه ای دشمن ، پیش در آمدی است بر مواضع کاخ سفید و این یک سیر همیشگی داشته است که ابتدا رسانه ها یک جنگ روانی را شروع می کنند و زمینه های افکار عمومی را برای اقدامات و ادعاهای کاخ سفید و سایر دشمنان فراهم می اورند .
لذا خارج کردن سازمان منافقین از لیست گروه های تروریستی همان گونه که رادیوفردا قبلا هم گفته بود با هدف بازی دادن به این سازمان در امور ایران است . به تعبیری کاخ سفید به این نتیجه رسیده که برای پیشبرد برخی از امور خود در داخل ایران نیاز به سازمان منافقی دارد .
حال این امور می تواند خرابکاری و رفتار های تروریستی باشد و خواه رفتار های جاسوسی .
به ها حال بدیهی است که مواضع و ادعاها و اتهامات سازمان منافقین زمانی که یک گروه تروریستی است با زمانی که یک گروه تروریستی تلقی نمی شود خیلی فرق دارد و درجه ی اعتبار این اتهامات بسیار متفاوت است . لذا هدف اصلی آمریکا هم از خارج کردن این گروهک ، اعتبار بخشی به اتهامات و دروغ های این سازمان علیه نظام است .
اتهاماتی که قطعا دست آویز جدیدی برای غرب به منظور اعمال فشار های جدید علیه نظام و خصوصا دولت جدید است .
سخنگوی سازمان منافقین در همین رابطه به رادیوفردا گفته است : « این یک سایت جدید اتمی است که در منطقه دماوند قرار دارد که به اسم معدن شرق یا پروژه کوثر در داخل رژیم شناخته می‌شود. ساخت این پروژه از سال ۲۰۰۶ میلادی شروع شده و فاز اول آن اخیرا به اتمام رسیده. سازمان مجاهدین خلق ایران از طریق شبکه خودش در داخل ایران و مشخصا در داخل رژیم از یک سال پیش تاکنون به جمع آوری اطلاعات در رابطه با این سایت مشغول بوده و از طریق قریب به ۵۰ منبع مختلف در داخل رژیم در ارگان‌های مختلف آن از جمله سپاه پاسداران، وزارت دفاع و سازمان انرژی هسته‌‌ای توانسته اطلاعات این سایت را به دست بیاورد. و امروز این اطلاعات در اختیار مطبوعات و رسانه های جمعی قرار گرفته است...
محسن فخری زاده نفر کلیدی در تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی است ... قطعا این پروژه مثل سایر پروژه‌های رژیم هیچ هدفی جز دستیابی به سلاح اتمی را دنبال نمی‌کند. همانطور که می‌دانید تمامی این پروژه و تمامی این سایت‌ها با این هدف ساخته شده‌اند. با همین هدف مخفی نگاه داشته شده‌اند که یا برای غنی سازی استفاده شوند یا برای تحقیقات در رابطه با تسلیحات اتمی و فراموش نکنیم که شخص محسن فخری زاده راسا مسئول ارگانی هست که طراحی و کار کردن برای بخش تسلیحاتی کردن اتمی رژیم را دنبال می‌کند و لذا هیچ شکی نیست که این سایت هم در این رابطه خواهد بود. »
ایت اتهام زنی های جدید رادیوفردا علیه نظام با واسطه ی سازمان منافقین انجام می گیرد یک نکته ی مهم دارد و آن اینست که قطعا دستگاه های جاسوسی سازمان منافقین ضعیف تر از آنست که اینگونه بتواند به داخل مراکز حساس و اطلاعات مهم نظام نفوذ کند و اینگونه به قول خودش افشاگری کند .
لذا به نظر می رسد که اتهامات بی اساس جدید آمریکا در اختیار سازمان منافقین قرار می گیرد تا سلسله مراتب عملیات روانی علیه نظام به گونه ای متعارف تر و موجه تر شکل گیرد و به جای اینکه کاخ سفید به عنوان دشمن جمهوری اسلامی این اتهامات را متوجه نظام کند ، گروهکی همچون سازمان منافقین که علی الظاهر ایرانی هم هستند این اتهامات را مطرح می کنند تا مشروعیت بیشتری داشته باشد و این سازمان صرفا یک بلندگوی اتهام پراکنی کاخ سفید علیه نظام است و نه یک سازمان قوی !
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.