برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

نرم افزار مهمان خدا - جاوا



نرم افزار مهمان خدا بصورت جاوا برای گوشی های صفحه نمایش کوچک و بزرگ و متوسط که ویژه ماه مبارک رمضان است که تقدیم به همه روزه داران عزیز می شود که می توانند به نصب و اجرا اطلاعات جامع و کاربردی دقیق وخوبی در مورد تغذیه و روزه و روزه داری و دعاها و... بدست آورند. این برنامه امکانات بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به احکام و ادعیه های رمضان اشاره کنیم.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

افزایش عمر باتری - آیفون



نرم افزار حرفه ای سازی و کاستومایز کردن باتری Battery Life v.1.0  برای آیفون و آیپاد و آیپد که به شما امکان مدیریت حرفه ای باتری گوشی خود را می دهد تا بتوانید مصرف خود را مشاهده کنید و پر مصرف ترین برنامه ها را برای کاهش مصرف ببندید.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

مخفی کردن اطلاعات - آندروید



نرم‌افزار Apps Lock & Gallery Hider Pro برنامه ای عالی برای مخفی کردن اطلاعات است. قابلیت Gallery Hider به شما کمک می‌کند عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های صوتی را از دید دیگران مخفی نمایید. با قابلیت Apps Locker می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد نظرتان را قفل کنید. با این اپلیکیشن می‌توانید به ۳ روش گوناگون فایل‌هایتان را قفل کنید. با یک کد رمز، یک Pattern و یا با صدا که در حالت سوم فقط با وجود صدای شما اپلیکیشن مورد نظر باز خواهد شد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
hadi
۰۲:۴۷ ۲۸ تير ۱۳۹۲
با سلام اگه میشه نرم افزار های سیستم عامل bada رو هم بذارین
Iran (Islamic Republic of)
Mahshad
۰۰:۵۰ ۲۸ تير ۱۳۹۲
عالیه نرم افزاراتون ممنون
آخرین اخبار