پرويز پرستويي با توجه به صحبت‌هاي انجام شده با شمقدري حاضران را دعوت به ترك محل تجمع كرد اما سينماگران اين پيشنهاد را نپذيرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه سينماي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل پرويز پرستويي با اعلام محتواي نامه جواد شمقدري گفت: از شب گذشته با شمقدري صحبت‌هايي كرديم حتي در دي ماه سال 90 نيز جلسه 9 ساعته با وزير ارشاد و 6 ساعته با نيروي انتظامي داشتيم كه صحبت‌ها به نتيجه‌اي نرسيد و ما در اين مكان جمع شديم تا به جمع بندي لازم برسيم.

وي ادامه داد: اين خانه زخمي است و ما حصل صحبت‌هاي تلفني اين بود يك نفر از هيئت مديره جديد اعضاي سابق با هم جلسه‌اي داشته باشند و همچنين جمال خندان وكيل خانه سينما و ابتهاج وكيل وزارت ارشاد در اين جلسه حضور داشته باشند.

پرستويي عنوان كرد: تا زمان اعلام نتيجه صحبت‌هايي بهتر است كه اين مكان را ترك كنيد اما در صورت نپذيرفتن شما منتظر خواهيم ماند.

بعد از صحبت‌هاي پرويز پرستويي عبدالحسين برزيده نسبت به صحبت‌هاي شمقدري اعتراض داشت و اعلام كرد كه شهر ري اجازه تصميم گ يري ندارد و با توجه به اعلام رئيس جمهور مبني بر بازگشايي خانه سينما صحبت‌هاي شمقدري هيچ فايده‌اي نخواهد داشت./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار