نیازمند توسعه مراکز تولید محتوا هستیم

رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: با توجه به زیر ساخت های بوجود آمده باید تطابقی بین محتوا و زیر ساخت ها داشته باشیم که این امر با گسترش مراکز تولید محتوا محقق می شود.

علی فلاح حقیقی ، رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت با بیان اینکه تلاش در حوزه توسعه فضای مجازی یک روند بوده است به خبرنگار اورژانس it  باشگاه خبرنگاران گفت: در دولت قبل فضای مجازی حرکت سینوسی را دنبال کرده و پایداری و سرعت مطلوب در زیر ساخت هاي ارتباطی وجود نداشت.
 
وی افزود: محدود کردن پهنای باند اینترنت برای کاربران یک الگوی متمایز از استاندارد جهانی بوده که نمی توان آنطور که شایسته است از این فضا برای انجام امور در جهت توسعه همه جانبه کشور استفاده کرد.
 
وی با بیان اینکه در دوره تولید و مدیریت محتوا به سر می بریم اظهار داشت:  با ایجاد سازمان فناوری اطلاعات بحث ماده 46 قانون برنامه پنجم که ایجاد شبکه ملی اطلاعات بوده به چارچوب ها نزدیک تر شد اما هنوز مراکز تخصصی تولید محتوا در کشور نداریم.

 وی خاطر نشان ساخت: با توسعه یک تکنولوژی  مانند it مدیا و یا مراکزی که تولید محتوا کننده باید در دولت آینده نسبت به توسعه این مراکز اقدام شود و در واقع بین محتوا و زیر ساخت ها تطابق ایجاد کنم.
 
به گفته فلاح حقیقی هنوز برای نسل سوم  تلفن همراه  و وايرلس محتوایی ایجاد نشده است که این موارد باید در دولت یازدهم منتظر قرار گیرد./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.