سازمان خصوصی سازی دو بلوک شرکت کشت و صنعت شهید بهشتی و نساجی قائم شهر را به صورت یکجا یا نقد و اقساط یک شنبه 13مرداد در بازار سوم به فروش می رساند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، بهنام محسنی رییس اداره عملیات بازار فرابورس با اعلام این خبر افزود: سازمان خصوصی سازی، 8 میلیون و 3هزارو 380سهم  معادل 100درصد از سهام شرکت کشت و صنعت شهید بهشتی را به قیمت پایه هر سهم 246هزار و 544 ریال به صورت یکجا یا نقد و اقساط و با شرایط 30درصد نقد مابقی اقساط 3 ساله با نرخ 15درصد، یک شنبه 13مرداد در بازار سوم عرضه می کند . 

ویافزود: حوزه فعالیت کشت و صنعت شهید بهشتی در زمینه احیای اراضی برای کشت و برداشت محصولات کشاورزی و پرورش دام و طیور و آبزیان است و شرکت مادر تخصصی تولید محصولات کشاورزی،دامی و منابع طبیعی سهامدار عمده آن را تشکیل می دهد. 

محسنی تصریح کرد: همچنین در این روز، 4هزارو 825 سهم معادل 92.03 درصد از سهام  شرکت نساجی قائمشهر متعلق به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به قیمت پایه هر سهم 77میلیون و 36هزارو 999ریال با شرایط 15درصد نقد مابقی اقساط 6ساله و نرخ 15درصد از سوی سازمان خصوصی سازی در بازار سوم عرضه می شود.  

وي خاطر نشان كرد:نساجی قائمشهر 5.2 میلیون ریال سرمایه دارد و در عملیات تولیدی، مالی و بازرگانی در زمینه ریسندگی ،بافندگی ،طراحی و رنگرزی فعالیت می کند.  
انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، شاخص ، فرابورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار