معاون مقابله با عرضه و امور بين‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از كشف بيش از يك تن مواد مخدر در كرمان و انهدام يك باند قاچاق در اين رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سردار بهرام نوروزي گفت: ماموران فرماندهي انتظامي استان كرمان پس از شناسايي باند قاچاق مواد مخدر اقدام به ايجاد ایست و بازرسی مقطعی در جاده زرند – سیریز مي‌كنند كه پس از ورود خودروي قاچاقچيان به اين ایست بازرسی، درگیري آغاز مي‌شود.
 
وي افزود: در جريان اين درگيري مسلحانه يك نفر از قاچاقچيان مواد مخدر كشته و يك نفر ديگر زخمي مي‌شود و مقدار یک تن و 126 کیلو و 870 گرم تریاک، 326 گرم سوخته تریاک و 979 گرم شیره تریاک در اين عمليات به دست مي‌آيد.
 
كشف مقدار 938 كيلو مواد مخدر در كوير شهداد


نوروزي همچنين از كشف ‏938 كيلو مواد مخدر در كوير شهداد اين استان خبر داد و گفت: مأمورين انتظامي استان، محموله مواد مخدري را كه از استان سيستان و بلوچستان به مقصد استان مركزي در حركت بود، در كوير شهداد با اجراي كمين و درگيري با قاچاقچيان، مورد ضربه قرار دادند.

به گفته وي، در اين عمليات مقدار 918 كيلو ترياك و 20 كيلو هروئين كشف و ضبط و دو نقر از قاچاقچيان در اين رابطه دستگير شدند كه خوشبختانه اين درگيري تلفاتي از نيروهاي خودي در برنداشت.

برچسب ها: ستاد ، باند ، مواد ، مخدر ، مبارزه ، انهدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار