محمدپور وزنه بردار المپیکی دسته 94 کیلوگرم کشورمان گفت: برای آنکه بتوانم آمادگي ام را حفظ کنم به دليل اينکه هنوز باشگاهي ندارم به صورت انفرادي تمريناتم را دنبال مي کنم تا با يک باشگاه ليگ برتري توافق برسم.

سعید محمد پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما قهرمانان رشته وزنه برداری به جز ورزش هیچ شغل دیگری برای کسب درآمد نداريم. با توجه به آنکه حقوق ما رقم زیادی هم ندارد پس از ترک اردو با توجه به مسائل به وجود آمده در فدراسیون وزنه برداری مجبور شدم چند صباحی را با هزينه شخصي ورزش  کنم تا بدنم افت نکند و در سطح آمادگی بمانم اما متاسفانه هنوز  باشگاهي را براي فصل بعد پيدا نکرده ام.

وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم کشورمان در خصوص اینکه مانند بهداد سلیمی دیگر وزنه بردار المپیکی به تیم پرسپولیس ملحق نشد خاطر نشان کرد: سال گذشته سلیمی طی جلسه ای با رویانیان قراردادی بسته بود و امسال به تبعیت  آن با تیم پرسپولیس این قرار تمدید شد. دلیل اینکه به این تیم ملحق نشدیم این بود که در آن جلسه نماینده سازمان لیگ پرسپولیس حضور نداشت که در مورد قرار داد بستن این تیم صحبت شود.
 
 
*هیچ تیم لیگ برتری به ما المپیکی ها پیشنهاد نمی دهد

محمدپور در ادامه گفت: تا به امروز هیچ یک از تیم های لیگ وزنه برداری به ما 5 المپیکی پیشنهادی مبنی به حضور در تیم هایشان نداده اند. به اعتقاد من فقط تیم 3 تیم لیگی داریم می تواند بهترین تیم ها در این مسابقات باشند که شامل پیکان، ملی حفاری،‌ نفت است و از تیم حفاری هیچ پیشنهادی نداشتم با توجه به آنکه مدت 5 سال عضو این تیم بودم و توانستم مقام های زیادی را کسب کنم ولی دیگر هیچ تیمی اخراجی ها را نمی خواهد.

ملی پوش المپیکی وزنه برداری کشورمان تاکید کرد: هرگز فکر نمی کردم اوضاع ما 5 المپیکی به این جا کشیده شود، اگر مهره های بهتر از ما در وزنه برداری کشورمان وجود دارد ما هم نمی خواهیم مهره سوخته و یا بازیچه مسئولان فدراسیون شویم.

وی ادامه داد: بعید می دانم به مسابقات جهانی که چند ماه آینده برگزار می شود برسیم ولی برای سال آینده بازیکن آزاد هستیم و می توانیم برای هر کشور دیگری بازی کنیم.

محمدپور با تاکید بر اینکه اگر شرایط آینده ملی پوشان بهتر شود به اردوهای تیم ملی بازمی گردیم گفت: تاکنون هر چقدر برای قهرمانی تلاش کردم هدفی جز خوشحالی خانواده و ملتم نداشتم اما اگر یک مربی مستقل جایگزین کوروش باقری شود و مسئولان شرایط بهتری را برای ما فراهم کنند به تیم ملی باز خواهیم گشت.

وی خاطر نشان کرد: تنها ما نیستیم که با کورش باقری به مشکل برخوردیم بلکه 2 سال پیش سهراب مرادی به دلیل مشکلات حاشیه اش با این سرمربی از اردوی تیم ملی خط خورد و تمریناتش را به صورت انفرادی پیگری کرد و توانست 220 کیلو 2 ضرب را بالای سر ببرد. اگر مرادی در مسابقات جهانی به مدال دست یابد، کادر فنی مدعی می شود که ما این ملی پوش را برای رقابت ها آماده کردیم در حالی که جایگاه مرادی نتیجه تلاش های خودش است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام ملی پوشان دوستان من هستند، همان طور که آسیب دیدگی آنها باعث رنجش خاطر من می شود، نتیجه گرفتن آنها هم ارزش ما را کم نمی کند. من خودم جای آنها بوده ام و تمام تلاش های آنها را درک می کنم./زر
برچسب ها: وسایل ، شخصی ام ، را
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار