نمایش "یادداشت های روزانه رویا پردیس"، نوشته ایمان بهروزی و کارگردانی امین بهروزی، از یکشنبه،30 تیرماه، در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه نمایش، نمایش "یادداشت های روزانه رویا پردیس" نوشته ایمان بهروزی و کارگردانی امین بهروزی است که با بازی نازنین احمدی و فرهاد تفرشی به مدت 45 دقیقه از یکشنبه، 30 تیرماه، در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می رود.

در خلاصه نمایش "یادداشت های روزانه رویا پردیس" آمده است: تنهایی هایمان را هر چقدر هم که عزیز بداریم، تلخمان می کند، به ستوه می آوردمان. پشت پنجره ها نگه مان می دارد؛ خیره به این شهر غبار گرفته. نمایش "یادداشت های روزانه رویا پردیس" روایتی است از این تنهایی که گاهی گوشه ای با یکدیگر تقسیمش می کنیم.

از عوامل این اثر نمایشی می توان به سعیده رمضان زاده و مهدی بهروزی دستیاران کارگردان، رضا رزم طراح صحنه، آلما صحراییان و آندیا عبدالرسول دستیار طراح  صحنه، رضا بهجت طراح نور، سعیده رمضان زاده طراح لباس، منصوره رمضان زاده و آرزو آزادپور عکاس و امیر پاسنگی روابط عمومی اشاره کرد.

علاقه مندان می توانند برای رزرو بلیت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09391237739
 تماس بگیرند و یا برای خرید اینترنتی به سایت تئاتر نت ( لینک فروش مستقیم http://www.theatrnet.com/shop/69/2447 ) مراجعه کنند.

گفتنی است، نمایش "یادداشت های روزانه رویا پردیس" از 30 تیرماه، ساعت 20:45 در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران با قیمت بلیت 8000 تومان اجرا می‌شود./ص
برچسب ها: نمایش ، یاداشت ، تماشاخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.