رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: اطلاعات کارت های بانکی خود به خصوص رمزهای آن را به هیچ عنوان جایی یادداشت نکنید.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ نیکنام اذعان کرد : پرونده شکايت فردی در خصوص برداشت غيرقانوني بصورت اينترنتي از حساب بانکي وي به اين پليس واصل که در همين راستا از شاکي پيرامون موضوع تحقيق شد.
وی افزود: شاکی اظهار داشت از حساب بانکی اينجانب مبلغ 10 میلیون ريال توسط افراد ناشناس برداشت شده است  و به شخص خاصي مظنون نمي باشم، در همين خصوص پس از بررسي پرينت حساب مشخص شد برداشت ها به صورت خريد شارژ از طريق موبايل بانک بوده است.
رییس پلیس فتا استان البرز ادامه داد: با بررسي هاي انجام شده و استعلامات صورت گرفته مشخص شد شارژ هاي خريداري در پنج خط مختلف مورد استفاده قرار گرفته است و کارشناسان با انجام اقدامات اطلاعاتي متهم اصلي را در شهرستان نظر آباد شناسايي و دستگير کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقيقات انجام شده متهم به بزه انتسابي معترف و اعلام داشت همکلاسي پسر شاکي در دانشگاه هستم و يک روز که جزوه وی را مطالعه مي کردم متوجه شدم شماره کارت و رمز دوم حساب، آخر جزوه يادداشت شده است و من نيز به علت مشکلات شديد مالي از اين فرصت استفاده کرده و شماره کارت و رمز آن را يادداشت و سپس اقدام به برداشت از حساب کردم، در ادامه پرونده به همراه متهم به دادسرا معرفي شد.
سرهنگ نیکنام در پایان هشدار داد: به هیچ عنوان اطلاعات بانکی خود را یادداشت نکرده و رمزهای بانکی را طوری انتخاب کنید که بتوانید به ذهن خود بسپارید./ل
برچسب ها: سارق ، کارت ، فتا ، اینترنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار