اداره كل فرودگاه‌هاي استان خراسان رضوي با برون‌سپاري قسمتي از مسؤليت‌هاي خود به بخش خصوصي تلاش كرده است زمينه را براي ارتقاي كيفي خدمات در دومين فرودگاه پرتردد كشور فراهم كند.

 به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومي اداره‌كل فرودگاه‌هاي استان خراسان رضوي، سعيد چلندري با بيان اين مطلب گفت: بخش خصوصي از سال 87 با احداث آشيانه هواپيماها و از سال 89 درقالب قراردادي با شركت فرودگاه‌هاي كشور مسؤليت سرمايه‌گذاري در جهت توسعه فضاها و امكانات فرودگاهي و ارتقا خدمات در بخش‌هاي مختلف فرودگاه مشهد را بر عهده گرفته است.

مديركل فرودگاه‌هاي استان خراسان رضوي افزود: در راستاي برنامه‌ريزي كلان اداره‌كل فرودگاه‌هاي استان، چهره فرودگاه مشهد در سال‌هاي اخير به شكلي محسوس تغيير كرده كه بر همين اساس در سال 90 موفق به كسب عنوان زيباترين فرودگاه كشور شد.

چلندري تصريح كرد: در سه سال گذشته اقدامات صورت گرفته در بخش توسعه فرودگاهي را شايد بتوان جهش‌وار و برابر با يك دهه قبل از آن قلمداد كرد به‌طوري كه شاهد افزايش ظرفيت 16 هزار نفري سالن پروازهاي داخلي فرودگاه، احداث سالن حجاج، كه مشهد را پس از تهران به دومين فرودگاه كشور تبديل كرده، نوسازي سالن پروازهاي داخلي، توسعه پاركينگ هواپيماها از 17 فروند ظرفيت پارك هواپيما به 37 فروند، تبديل شدن به دومين فرودگاه بزرگ كشور و احداث پاركينگ طبقاتي با ظرفيت 1400خودرو هستيم.

وي تصريح كرد: با همكاري بخش خصوصي در حال حاضر فرودگاه مشهد داراي يكي از استانداردترين پاركينگ هواپيماها در سطح كشور است و بعد از فرودگاه مهرآباد با 37 پوزيشن پارك بيشترين ظرفيت را داراست.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار