رشد 17 درصدی در آمد عملیاتی شرکت مخابرات ایران

درآمد عملیاتی شرکت مخابرات ایران طی دو ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل علی رغم عدم تغییر در تعرفه های مخابراتی 17 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در آمد عملیاتی شرکت مخابرات ایران طی دو ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل 17 درصد رشد داشته است و اقدامات لازم به عمل خواهد آمد تا تعرفه های مخابراتی در بعضی از فواصل بین استانی کمتر از وضع موجود و در بعضی فواصل دیگر افزایش یابد.
پور مخبر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در خصوص افزایش تعرفه های مخابراتی گفت: تغییر و تعدیل تعرفه های مخابراتی قطعی است و بر اساس مصوبات شورای رقابت و دستور العمل تعرفه گذاری ابلاغی به این شرکت با هماهنگی سایر دستگاههای ذیربط اقدام لازم به عمل خواهد آمد و تعرفه ها در بعضی از فواصل بین استانی کمتر از وضع موجود و در بعضی فواصل دیگر بیشتر از وضع موجود خواهد شد و بنابر این تعدیل تعرفه خواهیم داشت تا تغییر تعرفه.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون توانسته ایم در کل کشور به همراه هدف تعیین شده کمی و کیفی در بخش های تلفن ثابت تلفن همراه و اینترنت دست یابیم به نحوی که در بیشتر استان ها از برنامه جلو باشیم. /ل
برچسب ها: مخابرات ، ایران ، تعرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار