معاون امور اجتماعی وفرهنگی منطقه 4، استقبال شهروندان از جشن های میهمانی خدا را کم نظیر توصیف کرد و گفت: با برگزاری 28 جشن در منطقه، بیش از 1000نفر از شهروندان تهران از این جشن ها استقبال کردند.

سمانه زمانی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور پرکردن اوقات فراغت خانواده ها وانس بیشتر جوانان ونوجوانان با قرآن، طرح های مختلفی در قالب جشن های شهروندی وهمچنین با بر پایی ده ها غرفه فرهنگی، بهداشتی و ورزشی در بوستان های محلی و فرامحلی تدارک ویژه ای برای گروههای مختلف سنی در نظر گرفته شده است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 با اشاره به به غنی سازی اوقات فراغت برای بیش از 500 هزار نفر از شهروندان منطقه 4 در فصل تابستان اظهار داشت: درتابستان سال جاری با همکاری ادارات فرهنگی و اجتماعی نواحی 9 گانه برنامه های شاد و مفرحی برای عموم شهروندان در نظر گرفته شده است.
زمان بر پایی غرفه های فرهنگی وآموزشی در حاشیه این جشن ها را از جمله اقدامات قابل اهمیت خواند وبیان کرد: منطقه 4 مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، 18 غرفه فرهنگی در حاشیه جشن های رمضان بر پا خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد منتخب منطقه 4 در ماه مبارک رمضان تاکید کرد: در ماه رمضان امسال 30 محفل انس با قران در 30 مسجد منتخب منطقه برگزار خواهد شد.
زمانی، استقبال یکصد هزار نفری شهروندان منطقه 4 از برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات را از مهمترین دستاوردهای سال های اخیر مدیریت شهری تهران دانست و افزود: با آغاز ماه رمضان به طور میانگین حدود 100 هزار نفر توانستند در 28 جشن شهروندی (میهمانی خدا) شرکت کنند که این رقم در مقایسه با توزیع سرانه های فرهنگی،‌اجتماعی، و تفریحی در سطح محلات رقم قابل توجهی است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر، تدارک وسیعی جهت بر پایی جشن های با شکوه شهروندی در سطح منطقه در نظر گرفته شده است که رکورد حضور در جشن های شهروندی شهرداری تهران در این جشن ها شکسته خواهد شد./جم
برچسب ها: فطر ، غرغه ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار