معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 3 از برگزاری سومین جشنواره شمسه در سطح منطقه خبر داد.

پیر هادی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به منظور ارتقای کیفیت مادی و معنوی زندگی شهروندان مجموعه جشنواره های شمسه برگزار می شود.
وی با بیان اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره با اهدافی مثل فعال سازی فرهنگی شهروندان، بازشناسی ظرفیت های مختلف در محله، شناسایی استعدادهای نخسته شهروندان در محلات و بهره گیری از نتایج بدست آمده در ارتقای مدیریت شهری برای اجرای سایر طرح ها برگزار می شود.
وی با اشاره به 12 گانه بودن جشنواره های شمسه افزود: جشنواره شمسه به 12 زیر مجموعه ریز می شود که شامل جشنواره های قرآن و زندگی، نهج البلاغه، دعا و نیایش، شعر و ادب، خوشنویسی، گرافیک و تصویر سازی، سرود و موسیقی، فیلم، نقاشی و تندیس ، نمایش، عکاسی و گرافیک می شود.
پیر هادی در ادامه اظهار داشت: جشنواره شمسه فعالیت خود را آغاز تا اردیبهشت سال 93 ادامه دارد که در حال حاضر جشنواره های آئینی که شامل نمایش و سرود و موسیقی است برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان برای کسب اطلاعات و ثبت نام می توانند به بوستان سئول به دبیر متخصص جشنواره مورد علاقه خود مراجعه نمایند. /ف
برچسب ها: برگزار ، سومین ، جشنواره ، شمسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار