نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحقق "حماسه اقتصادي" را به شعار تبديل نکنيم/ خلق حماسه اقتصادي همانند حماسه سياسي ساده نيست

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: اگر در برنامه‌هاي اقتصادي کشور مسئولان نظام منابع مملکت، وضعيت کسب و کار، اشتغال، توليد، توزيع، مصرف و اقتصاد مقاومتي را مورد توجه قرار ندهند، تحقق حماسه اقتصادي به شعار تبديل مي‌شود.

"احمد نجابت" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تاکيدات "مقام معظم رهبري" براي تحقق حماسه اقتصادي در ديدار با مسئولان نظام، اظهار داشت: تحقق "حماسه سياسي" در مدت زمان کوتاهي امکانپذير است، اما براي تحقق بخش دوم شعار رهبر معظم انقلاب نيازمند به برنامه‌هاي منسجم در ميان‌مدت و بلندمدت و نيز تخصص هستيم.

وي به راه‌هاي تحقق "حماسه اقتصادي" در کشور اشاره و بيان داشت: اگر در برنامه‌هاي اقتصادي کشور مسئولان نظام منابع مملکت، وضعيت کسب و کار، اشتغال، توليد، توزيع، مصرف و اقتصاد مقاومتي را مورد توجه قرار ندهند، تحقق حماسه اقتصادي به شعار تبديل مي‌شود.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با تاکيد براينکه "اقتصاد مقاومتي" در تحقق حماسه سال تاثير زيادي دارد، گفت: مسئولان مربوطه نبايد توقعات مردم را در تحقق حماسه اقتصادي بالا ببرند که اين مسئله به جاي کمک به يک خطر و تهديد در جامعه تبديل مي‌شود، بلکه بايد با آگاه‌سازي مردم از وضعيت موجود و در پيش گرفتن اقتصاد مقاومتي به آنها اميد دهيم.

نجابت با بيان اينکه خلق حماسه اقتصادي همانند حماسه سياسي ساده نيست، خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه‌ريزي‌هاي منسجم، بايد با جلوگيري از رانت‌خواري، مبارزه با دانه‌درشت‌ها، تعامل قوا و نگاه به توانايي کشور، در پيشبرد اهداف اقتصادي کشور به تدريج کمک کنيم.

وي با اشاره به ادامه پيشرفت‌هاي علمي که از سوي "مقام معظم رهبري" مورد تاکيد قرار گرفته، گفت: همزمان با پيشرفت‌هاي جمهوري اسلامي، ساير کشورها هم روال توسعه و پيشرفت خود را ادامه مي‌دهند و اين فقط ما نيستيم که در حال گذار و پيشرفتيم.

نجابت در پايان خاطرنشان کرد: براي تحقق و ادامه پيشرفت‌هاي علمي در تمامي حوزه‌ها، علاوه بر برنامه‌ريزي نيازمند صداقت، تخصص، تعهدگرايي و دلبستگي به نظام هستيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نجابت ، جمعیت ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار