عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به شعارها و برنامه‌هایی که از سوی حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر حسن روحانی در عرصه رقابت‌های انتخاباتی مطرح شده است به طور حتم وی به صورت فرا‌جناحی و با توجه به شایستگی‌های افراد در انتخاب کابینه وارد عمل خواهد شد.

"احمد نجابت"  عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اینکه چه چهره‌هایی باید در کابینه دولت یازدهم حضور پیدا کنند، گفت: با توجه به شعارها و برنامه‌هایی که از سوی حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر حسن روحانی در عرصه رقابت‌های انتخاباتی مطرح شده است به طورحتم وی به صورت فرا‌جناحی و با توجه به شایستگی‌های افراد در انتخاب کابینه وارد عمل خواهد شد.

وي افزود: رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران اعتدال را به عنوان شعار اساسی خود معرفی کرده است لذا انتظار می‌رود که از همه طیف‌ها و جریانات سیاسی در کابینه وی حضور پیدا کنند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه توجه به شاخص‌هایی چون کارآمدی، ساده‌زیستی و اهل مشورت‌بودن در انتخاب وزراي دولت یازدهم اهمیت دارد تصریح کرد: حضور چهره‌های معتدل، کاردان در دولت تدبیر و امید ضرورت دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات ، کابینه ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار