معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «مفاهیم در خانه» ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مهدی نارمنجی از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: مسابقه  کتاب‌خوانی در ماه مبارک رمضان با موضوع «مفاهیم در خانه» ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

وی گفت: خانواده‌های شاهد و ایثارگر برای ثبت‌نام و دریافت کتاب مسابقه به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در ارتباط با زمان ثبت‌نام و آزمون این دوره از مسابقات تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام تا 13 مرداد‌ماه سال جاری و آزمون این دوره از مسابقات نیز در تاریخ 16 مرداد‌ماه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مسابقه کتاب‌خوانی به صورت حضوری برگزار می‌شود، ادامه داد: کتاب مرجع این مسابقه با عنوان« آموزش موضوعی و کاربردی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» بین علاقه‌مندان توزیع و در پایان از شرکت‌کنندگان آزمون گرفته می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی عنوان کرد: منابع مطالعه و سئوالات توسط ستاد بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی تهیه و به بنیاد شهرستان‌های استان ارسال می‌شود.

نارمنجی، پایان مسابقه کتاب‌خوانی را آخر ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: این مسابقه ویژه جانبازان 25 درصد فرهنگی به همراه خانواده‌های شاهد و ایثارگر و آزادگان در 29 ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم لیالی‌قدر در بوستان آزادگان

این مسئول همچنین از برگزاری مراسم لیالی‌قدر در هیئت آزادگان بیرجند خبر داد و افزود: مراسم لیالی‌قدر با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی و هیئت فرهنگی و مذهبی آزادگان شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

نارمنجی با بیان اینکه این مراسم در محل بوستان آزادگان بیرجند برگزار می‌شود اذعان داشت: در راستای تعظیم شعائر مذهبی و دینی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مراسم با شکوه و معنوی لیالی قدر، به مدت 5 شب، از شب 19 رمضان تا 23 ماه مبارک رمضان در محل بوستان آزادگان بیرجند برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: این مراسم همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام حمیدی‌ از اساتید حوزه علمیه قم و مداحی و مرثیه‌سرایی مداحان برجسته استان و مشارکت هیئت فرهنگی و مذهبی آزادگان بیرجند برگزار می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.