دبیرکل نیروهای خط امام (ره) گفت: اکنون بعد از انتخابات ریاست جمهوری درها خود به خود بازشده و برای برخی افراد که برای فهم مردم احترام قائل نبودند، فرصتی پیش آمده که باید از آن نهایت استفاده را برد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ سید هادی خامنه ای درمراسم ضیافت افطاری حزب اسلامی کار با بیان اینکه کسانی که با دروغ ، اهانت و تهمت زدن به دلسوزان نظام سعی در تخریب افراد داشتند، اظهار داشت: این افراد باید به خود بیایند و به عنوان خطاکار از خطای خود دوری کنند.
 
وی ادامه داد: بعد ازانتخابات ریاست جمهوری فرصتی طلایی به دست آمده که احزاب سیاسی باید به آن توجه داشته باشند وهم اکنون این فرصت در اختیار همه ما قرار دارد.
 
دبیرکل نیروهای خط امام (ره) افزود: اصلاح جامعه، افزایش اطلاعات مردم، فرهنگ و آموزش به ملت از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
این فعال سیاسی با بیان اینکه منظور ما از استفاده مناسب از فرصت‌ها الزاما حضور در کابینه دولت یازدهم نیست، گفت: اکنون بر همگان مشخص شده که دغدغه جامعه به سمت اهدافی است که اصلاحات آن را دنبال می‌کند و همه با عناوین مختلف طرفدار اصلاحات هستند.
 
وی افزود: اکنون بعد از انتخابات درها خود به خود بازشده و برای برخی افراد که برای فهم مردم احترام قائل نبودند، فرصتی پیش آمده که باید از آن نهایت استفاده را برد.
 

انتهای پیام/

برچسب ها: دولت ، منتخب ، فرصت ، طلایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار