امام جمعه سنقر و کلیایی گفت: جامعه اسلامی تنها با انجام یک حرکت منطقه ای تند می تواند انزجار عمومی خود را از اهانت به مقدسات اسلامی نشان دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه



حجت الاسلام شمس اله برقراری ، اهانت اخیر دشمنان به حرم مطهر حضرت زینب(س) را محکوم کرد و گفت: این حمله یک دهن کجی بزرگ به خاندان عصمت و طهارت است و خوی وحشیانه مزدوران را به تصویر می کشد.

امام جمعه سنقر و کلیایی معتقد است، تکفیری ها با انجام اقدامات اینچنینی سعی دارند تا بر شکست مفتضحانه خود سرپوش بگذارند،اما باید بدانندچنین اقداماتی نمی تواند بر شکست آن ها مرهمی باشد.

برقراری افزود: نبش قبر حجر بن عدی، اهانت به حرم مطهر حضرت زینب(س) و ... توسط دشمنان حاکمیت سوریه نشان از این دارد که آن ها با اصل قرآن و اسلام مشکل دارند و می خواهند اسلام حاکم نباشد.

وی بر لزوم واکنش تند جامعه اسلامی نسبت به چنین اقداماتی تاکیدو خاطرنشان کرد: تنها واکنش تند می تواند دل های خفته را بیدار کند، چرا که سلفی ها و تکفیری ها با لباس اسلام به جان اسلام افتاده اند.

امام جمعه سنقر و کلیایی تاکید کرد: تنها به پا خواستن و واکنش تند جامعه اسلامی حقیقت معاندین را به جهانیان نشان خواهد داد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، اسلام ، لباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.