مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان: روند تکمیل ورزشگاه بزرگ نقش جهان مطلوب نیست و اختلاف جزئی بین پیمانکار وکار فرما وقفه درکار بوجود آورد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،محمدرضا محمدجواهری در بازدید از ورزشگاه نقش جهان با بیان این مطلب گفت:ورزشگاه بزرگ نقش جهان پس از چندسالی توقف مجدداً با آمدن من به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان وپیگیری مسئولان استانی وکشور به مرحله ای رسیده که صندلیهای طبقه اول درحال نصب شدن است.

محمدجواهری پیرامون اعتبارمالی به این طرح گفت:در سال گذشته با پیگیریها وحمایتهای که انجام شد توانستیم 120 میلیاردریال اعتبار بودجه که برای ورزشگاه نقش جهان در ردیف وزارت ورزش وجوانان قرار گرفته بود بطورکامل دریافت و به طرح تزریق نمودیم،همچنین0 3 میلیارد ریال ازاستانداری به طرح تزریق کردند که درمجموع 150 میلیارد ریال درسال 91 به این طرح اختصاص یافت.
وی ادامه داد:ساختمان
VIP ورزشگاه نقش جهان مراحل پایانی نازک کاری می باشد،صندلیهای طبقه اول 90 درصد آن نصب شده واحتمالاً تا آخر این هفته به پایان می رسد،اسکوربورد ورزشگاه نصب شده است.
وی به مشکل کم آبی اشاره کرد و افزود:دیروز اعلام شد که مشکل کم آبی چمن را آزار می دهد که دراین زمینه پیگیریهایی انجام دادیم وشهردار منطقه 7 قولهای مساعدی برای تامین آب مخزن ذخیره آب چمن داده است.
وی پیرامون تاریخ افتتاح ورزشگاه نقش جهان گفت:ما نباید به دنبال تاریخ افتتاح باشیم وبه دنبال آن باشیم که این طرح درزمان مقررافتتاح شود تمام تلاش دولت دهم به دنبال این است که این مجموعه که شروع عملیات آن را پس از تعطیلی سالها صورت گرفته به بهره برداری برسد ودولت این طرح را درلیست مهر ماندگار قرارداد وفلسفه مهرماندگار این است که درپایان دولت دهم به پایان برسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود:فکر می کنم طبقه دوم تا پایان دولت دهم آماده نشود اما باتوجه به اختلافی که بین کارفرما وپیمانکار آمده بعید می دانم سر موعد مقرر آماده شود./س

برچسب ها: اصفهان ، اداره ، ورزش ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.