مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: آغاز یک صد و پانزدهمین جلسه علنی مجلس در نوبت عصر ، مسئله هسته‌اي ايران شفاف است، بازرسي‌ها منعي ندارد ،‌غربي‌ها با اختاپوس رسانه‌اي از مباني حقوق بشر عليه ملت‌هاي آزاده استفاده مي‌كنند و...است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اگر احمد‌ي‌نژاد به گذشته بازگردد چه كارهايي انجام خواهد داد؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/31/1352758_498.jpg

 وزير راه و شهرسازي گفت: اگر احمدی‌نژاد از ابتدا دولت تشکیل دهد، یکسری کارها را به صورت آزموده و تکامل یافته اجرا می‌کند.

غربي‌ها با اختاپوس رسانه‌اي از مباني حقوق بشر عليه ملت‌هاي آزاده استفاده مي‌كنند

رئيس قوه قضاییه گفت: غربي‌ها با استفاده از جنبه‌هاي تبليغاتي و اختاپوس رسانه‌اي خود از حقوق بشر عليه ملت‌هاي آزاده‌اي كه در خط سياسي آنها نيستند استفاده مي‌كنند و حتي با استفاده از مراكز و بنيادهاي علمي و پژوهشي نيز سعي دارند مباني حقوق بشري خود را به جهان تحميل كنند در حاليكه به لحاظ تئوري فاقد پشتوانه‌هاي لازم و از بعد عملي داراي رفتارهاي دوگانه در اين زمينه هستند.

افراد صنفي مکلف به استفاده از سامانه صندوق مکانيزه فروش شدند
 با تصويب نمايندگان مجلس افراد صنفي عرضه کننده کالا مکلفند به منظور تسهيل داد و ستد از سامانه صندوق مکانيزه فروش استفاده نمايند.

رهبر معظم انقلاب: تقواپیشگی و توجه به ذكر الهی علاج دلبستگی به دنیاست
 بايد هرچه مي‌توانيم اين بيمارى، اين درد بزرگ، اين ضايعه - دلبستگى به دنيا - را در خودمان كم كنيم. توجه به خداى متعال و تذكر عظمت پروردگار يكى از راه‌هاست.

امیدواریم مشکلات مصر با همدلی و انسجام وحدت ملی این کشور حل شود

 وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با همتای مصری‌اش به بحث و تبادل نظر درباره مسائل فی‌مابین پرداخت.

مسئله هسته‌اي ايران شفاف است، بازرسي‌ها منعي ندارد
ک کارشناس مسائل هسته‌اي گفت: مسئله هسته‌اي ما شفاف است و هيچ مشکلي ندارد، بنابراين روزهاي بسيار خوبي در انتظار پرونده هسته‌اي ایران بوده و لذا بازرسي از تاسيسات ما منعي ندارد.

دیدار اهالی رسانه با خانواده شهیده طاهره هاشمی/ روایت سرتیپ هاشمی از خواهر شهیدش امیر سرتیپ سید حسام هاشمی در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه، به بیان خاطراتی از خواهر شهیدش پرداخت.

بسيجيان 43 دانشگاه ميهمان ضيافت افطار بسيج دانشجويي استان تهران "
مسئول بسيج دانشجويي استان تهران" از برگزاري ضيافت افطار بسيج دانشجويي استان تهران با حضور مسئولان 43 پايگاه بسيج دانشجويي در روز پنج شنبه خبرداد.

آغاز یک صد و پانزدهمین جلسه علنی مجلس در نوبت عصر
 لحظاتی پیش یکصد و پانزدهمین جلسه علنی عصر امروز مجلس آغاز شد.

دیدار کاردار سفارت کوبا در تهران با رئيس گروه دوستی پارلمانی ایران و کوبا در مجلس شورای اسلامی
 داوید یائو‌لوویچ کاردار سفارت کوبا در تهران صبح امروز سه شنبه(1مردادماه) با عبدالرضا مصری رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کوبا در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار