مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، گفت: نقش آموزشهای فنی وحرفه ای به عنوان نهادی استراتژیک در رشد اقتصادی کشور انکارناپذیر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فرشید امیری با اشاره به موفقیت غرورآفرین جوانان تیم ملی مهارت در چهل و دومین مسابقات مهارت و کسب مقام چهارم جهانی گفت: این پیروزی مقتدرانه برای کشور عزیزمان بسیار ارزشمند است و نگاه ویژه تر مسئولان را نسبت به اهمیت موضوع مهارت آموزی می طلبد.

امیری با تاکید بر ارتقاء منزلت و جایگاه آموزشهای فنی وحرفه ای، به برنامه های این اداره کل در هفته ملی مهارت اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ مهارت آموزی، معرفی نخبگان مهارتی، کارآفرینان برتر و نام آوران مسابقات ملی مهارت در برنامه های مختلف صداوسیما، دیدار روسای مراکز با فرمانداران وائمه جماعات شهرستانهای تابعه و تبیین عملکرد و توانمندیهای سازمان آموزش فنی وحرفه ای ازجمله برنامه های این هفته است.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه با دعوت از مسئولان ارشد استان وشهرستان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دانشگاه ها و مراکز عالی برای بازدید از مراکزآموزش فنی وحرفه ای در هفته مهارت، اظهار داشت: این بازدیدها به منظور آشنایی هرچه بیشتر با آموزش های فنی وحرفه ای برای عموم آزاد است و اقشار مختلف مردم می توانند از مراکز آموزشی بازدید کنند./ب


برچسب ها: کرمانشاه ، آموزش ، رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.