شهرداري منطقه 5 از ويژه برنامه‌هاي قرآني فرهنگي ورزشي و آموزشي در قالب جشن بزرگ ميهماني خدا برگزار مي كند.

سعيد طلوعي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: ويژه برنامه جشن بزرگ ميهماني خدا با اجراي برنامه‌هاي متنوع با محوريت قرآن در اين بوستان برپا مي شود.
وي افزود: در جشن ميهماني خدا كه در مجموعه فرهنگي بوستان جوانمردان به مدت دو شب برپاست ويژه برنامه‌هاي متنوعي براي تمامي اقشار جامعه با سنين مختلف گنجانده شده است تا شهروندان روزه دار اوقاتي دلنشين و متناسب با حال و هواي معنوي اين ماه پرفضيلت را سپري كنند.
وي برگزاري جشن بر آستان جانان را از ديگر برنامه‌ها برشمرد و تصريح كرد: ويژه برنامه فرهنگي بر آستان جانان تا هفدهم ماه رمضان در بوستان ميعاد برگزار مي‌شود.
وي اظهار داشت: همزمان با شب‌هاي قدرنيز تمهيدات ويژه اي براي برپايي هرچه با شكوه تر مراسم اتخاذ شده است كه با عنوان ويژه برنامه شكوه رستگاري با همكاري مركز فعاليت هاي ديني در شب هاي قدر برگزار مي‌شود.
طلوعي در ادامه از فراهم كردن امكانات لازم براي حضور شهروندان در مراسم روز قدس خبر داد و خاطر نشان كرد: به همين مناسبت ضمن ايجاد تسهيلات لازم براي نقل و انتقال مردم در اين روز فضا سازي شهري نيز با همكاري سازمان زيبا سازي اجرا مي‌شود./ف
برچسب ها: بوستان ، جشن ، بزرگ ، خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار