"دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران" نقش علما و مراجع ديني را براي جلوگيري از توهين به مقدسات شيعيان انکار ناپذير دانست و گفت: علماي اسلام چه شيعه و چه سني در هر کجاي دنيا بايد نسبت به اين اتفاقات هشدار دهند چرا که عدم مقابله با اين بي‌حرمتي‌ها و کشتار شيعيان و مسلمانان، به قبيح‌تر شدن دشمنان اسلام منجر خواهد شد.

علي عبدي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با انتقاد از بي‌احترامي و تعرض به مقدسات شيعيان اظهار داشت: ترويج تفکر شيعي در دنيا باعث شده تکفيري‌ها از اين نفوذ احساس خطر كنند و هر روز اقدامات قبيحانه‌اي از جمله حمله خمپاره‌اي به بارگاه حضرت زينب(س) را انجام مي‌دهند.

وي وظيفه تشکل‌هاي دانشجويي را در قبال توهين‌ به مقدسات سنگين خواند و گفت: دانشجويان بايد با برگزاري تجمعات، طومارنويسي و صدور بيانيه انزجار خود را از هتک حرمت به مقدسات اعلام کنند.

اين فعال دانشجويي با تاکيد بر اينکه اعتراضات دانشجويان در زمينه بي‌حرمتي به مقدسات بايد در سطح جهان منعکس شود، تصريح کرد: به طور طبيعي دولت‌ها براي حل و فصل مشکلات از طريق ديپلماتيک عمل مي‌کنند، اما تشکل‌هاي دانشجويي با استفاده ازظرفيت‌ها و ابزارهاي خود مي‌توانند به مسئولاني که در اين زمينه کم‌کاري و يا غفلت داشته اند، گوشزد کنند.

دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران، نقش علما و مراجع ديني را براي جلوگيري از توهين به مقدسات شيعيان انکار ناپذير دانست و خاطرنشان کرد: علماي  اسلام چه شيعه و چه سني در هر کجاي دنيا بايد نسبت به اين اتفاقات هشدار دهند. چرا که عدم جلوگيري از اين بي‌حرمتي‌ها و کشتار شيعيان و مسلمانان، به قبيح‌تر شدن دشمنان اسلام منجر شده و تکرار اين اعمال در مذاهب ديگر را در پي خواهد داشت، لذا واکنش‌ها در اين زمينه از روند رو به رشد اين بي‌حرمتي‌ها جلوگيري مي‌کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: علماء ، دانشگاه ، مقدسات ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار